۲۷ مرداد ۱۴۰۲، ۲۰:۵۱

مدیر امور آب و فاضلاب دالاهو خبر داد؛

کشف ۳۰ فقره انشعاب غیرمجاز آب شرب خانگی و باغات در دالاهو

کشف ۳۰ فقره انشعاب غیرمجاز آب شرب خانگی و باغات در دالاهو

کرمانشاه- مدیر امور آب و فاضلاب دالاهو از کشف ۳۰ فقره انشعاب غیرمجاز آب شرب خانگی و باغات در این شهرستان خبر داد.

مهدی آزادی نیا در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ۳۰ فقره انشعاب غیرمجاز آب شرب خانگی و باغات توسط پرسنل آبفا شهرستان دالاهو کشف و متخلفین به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی افزود: برای کشف انشعابات غیرمجاز کارگروهی در شهرستان دالاهو تشکیل شده تا برای شناسایی، قطع و جمع آوری انشعابات غیرمجاز اقدامات لازم را به عمل آید.

مدیر امور آب و فاضلاب دالاهو تصریح کرد: طی پنج ماه اخیر شهرهای گهواره، ریجاب، کرند غرب و همچنین تعدادی از روستاهای بخش مرکزی گهواره شامل تختگاه سید جمشید، کامران بیکرضا، شاهمار، بانزلان، ده کهنه، ده جامی و ۲ روستای کرند غرب شامل سرتنگ و سرچقاه پایش شده و همه انشعابات غیر مجاز آنها شناسایی و متخلفین به مراجع قضائی معرفی شدند.

آزادی نیا بیان کرد: در این پایش تعداد ۲۳ فقره انشعاب غیرمجاز خانگی شناسایی شد که ۱۰ فقره آن به مجاز تبدیل گشته و هفت فقره هم انشعاب غیرمجاز باغات شناسایی، قطع و جمع آوری شد.

وی ادامه داد: ۲۰۰ فقره اشتراک‌های کم مصرف نیز پایش شدند که از بین آنها هم تعدادی انشعاب غیر مجاز شناسایی و جریمه شدند و همچنین به مشترکین پر مصرف نیز تذکرات لازم مبنی بر صرفه جویی در مصرف این مایع حیات بخش و گرانبها داده شد.

کد خبر 5864557

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha