۲۸ مرداد ۱۴۰۲، ۱۱:۱۹

استاندار سمنان تاکید کرد؛

استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در تامین پساب مورد نیاز استان سمنان

استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در تامین پساب مورد نیاز استان سمنان

سمنان- استاندار سمنان با بیان اینکه استفاده از پساب مورد نیاز برای صنعت و کشاورزی یکی از اولویت‌های استان است، گفت: در زمینه تامین پساب مورد نیاز استان از ظرفیت بخش خصوصی استفاده خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا هاشمی صبح شنبه در جلسه شورای حفاظت از منابع آب و سازگاری با کم آبی استان سمنان به میزبانی استانداری ضمن اشاره به تنش آبی در این استان بیان کرد: یکی از اولویت‌های مهم ما در استان تأمین آب پایدار است.

وی آب را مهمترین موضوع امروز استان سمنان دانست و تاکید کرد: بدون آب هیچ پیشرفت و توسعه‌ای در استان انجام نخواهد شد.

استاندار سمنان با بیان اینکه یکی از اقدامات برای کاهش تنش آبی، مدیریت مصرف است، تاکید کرد: اقدامات فرهنگی خوبی در این زمینه صورت گرفته و مردم همراهی خوبی در زمینه کاهش مصرف آب دارند که قابل تقدیر است.

هاشمی با بیان اینکه نقش مردم در کاهش مصرف آب و عبور از تنش آبی تابستان بی بدیل بوده است، گفت: در کنار مدیریت مصرف باید به تأمین آب نگاه جدی داشت.

وی افزود: در این زمینه استفاده از پساب مورد نیاز در بخش صنعت و کشاورزی و… در برنامه قرار داشته و اقدامات خوبی نیز در این زمینه صورت گرفته است اما از ظرفیت بخش خصوصی برای تکمیل طرح‌ها بهره گیری می‌شود.

استاندار سمنان همچنین تاکید کرد: در خصوص اعتبارات نیز سعی کردیم تا اعتبارات بیشتری از سرجمع اعتبارات استان را به دستگاه‌های اجرایی مرتبط با آب اختصاص دهیم.

کد خبر 5864908

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha