۲۸ مرداد ۱۴۰۲، ۱۵:۵۹

فرماندار زنجان:

خبرنگاران زحمات زیادی برای عملی شدن جهاد تبیین متحمل می شوند

خبرنگاران زحمات زیادی برای عملی شدن جهاد تبیین متحمل می شوند

زنجان- فرماندار زنجان گفت: خبرنگاران زحمات زیادی برای عملی شدن جهاد تبیین متقبل شده اند و مسئولیت پمپاژ امید به جامعه را بر عهده دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، پرویز خالقی ظهر شنبه در بازدید از دفتر خبرگزاری مهر زنجان با تقدیر از فعالیت‌های این مجموعه در زمینه اطلاع رسانی گفت: خبرنگاران زحمات زیادی برای عملی شدن جهاد تبیین متقبل شدند و مسئولیت پمپاژ امید به جامعه را بر عهده دارد.

وی با اشاره به اینکه انتشار اخبار منصفانه باعث شده مخاطبان با اطمینان کامل مطالب خبرگزاری مهر را پیگیری کنند، ابراز کرد: رسانه رسمی عاری از بسیاری از حرکت‌های مقرضانه در فضای مجازی است.

فرماندار زنجان با تأکید بر اینکه باید در انتشار اخبار اعتبار نظام و خبرگزاری و آبروی افراد مد نظر باشد، عنوان کرد: اگر بازتاب عملکرد دستگاه‌ها صورت نگیرد قطعاً جهاد تبیین مورد نظر مقام معظم رهبری محقق نمی‌شود و باید صداقت در بازتاب اخبار و عملکرد مورد توجه باشد.

خالقی با بیان اینکه در این عصر کار رسانه سهل و ممتنع است، یادآور شد: از لحاظ دسترسی به اطلاعات در کمترین زمان از اقصی نقاط دنیا کار رسانه سهل به نظر می‌رسد و از طرف دیگر در سریع‌ترین زمان ممکن اخبار از این گوشه دنیا با گوشه دیگر مخابره می‌شود و تازگی خبر تحت شعاع قرار می‌گیرد.

کد خبر 5865241

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha