۲۹ مرداد ۱۴۰۲، ۰:۳۲

وزیر صنعت، معدن وتجارت مطرح کرد؛

تمرکز وزارت صمت بر بهره‌وری

تمرکز وزارت صمت بر بهره‌وری

همدان-وزیر صنعت، معدن وتجارت گفت: تمرکز وزارت صمت بر بهره‌وری است.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس علی‌آبادی در بازدید از پروژه‌های شهرستان تویسرکان اظهار کرد: جایگزین کردن خودروهای برقی به جای بنزینی می‌تواند بهره‌وری خوبی را در حمل و نقل کشور به وجود بیاورد.

وی بابیان اینکه شرکت الیاف‌سازان در تویسرکان که از ضایعات پت الیاف مورد استفاده پوشاک در برخی مصارف را تولید می‌کنند افزود: این شرکت کار ارزشمندی را انجام می‌دهد که قابل تشکر و همکاری است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: امیدواریم بتوانیم سرمایه‌گذاران را در مسیر تولید یاری کنیم چون تمام واحدهای تولیدی اقدامات خوبی برای اشتغال و ایجاد ثروت در کشور انجام می‌دهند.

علی آبادی تشریح کرد: سرمایه گذاران حقیقت را در بخش تولید دانسته‌اند و به دنبال بازارهای کاذب نیستند و در حوزه انرژی بهره‌وری خوبی وجود ندارد وباید تمرکز خود را روی بخش‌های انرژی‌بر مانند صنایع بگذاریم تا بهره‌وری هر چه بیشتر توسعه پیدا کند.

وی در ادامه بابیان اینکه برخی صنایع در زمینه زیرساخت‌ها دارای مشکلاتی هستند افزود: خاموشی‌های اخیر با ورود سرمایه گذاری ها برای سال آینده حل خواهد شد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت تاکید کرد: انرژی که به زحمت به دست آمده است را باید بهتر و درست مصرف کنیم و باید در بخش مصرف خودروهای برقی را جایگزین خودروهای بنزینی کنیم تا بهره‌وری خوبی در حمل و نقل ایجاد شود.

علی آبادی گفت: اتمام طرح‌های ناتمام و به حرکت درآوردن طرح‌های راکد از جمله اهداف است و اولویت اول وزارت صمت تخصیص اعتبارات مطابق مقررات است و موضوع در حال پیگیری است و منابعی از آن در اختیار بانک‌ها برای توزیع بین شرکت‌ها گذاشته شده است.

این مقام مسئول در پایان مطرح کرد: تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام، سرمایه در گردش طرح‌ها و طرح‌های نیازمند سرمایه ثابت از اولویت برخوردار هستند که باید با مطالعات آنها را به نوبت انجام دهیم.

کد خبر 5865506

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha