۲۹ مرداد ۱۴۰۲، ۸:۳۶

فرمانده انتظامی گناوه خبر داد؛

انهدام باند سارقان منزل و طلاجات در گناوه

انهدام باند سارقان منزل و طلاجات در گناوه

بوشهر- فرمانده انتظامی شهرستان گناوه از دستگیری باند چهار نفره سارقان منزل و کشف طلاجات سرقتی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حسن غضنفری صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی نیابت و اطلاع واصله از پلیس آگاهی استان خراسان جنوبی مبنی بر حضور ۲ نفر از اعضای باند سارقین منزل و طلاجات تحت تعقیب در گناوه، بلافاصله موضوع به صورت ویژه در دستورکار مأموران و کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی بیان داشت: با اقدامات فنی استان خراسان جنوبی و با بسیج کردن همه یگان‌های انتظامی شهرستان گناوه و ارائه مشخصات متهمین و خودرو ۲۰۶ مورد استفاده آنها به واحدهای گشتی و شهرستان‌های همجوار و انجام طرح مهار مسیر خروجی و فرار سارقین مسدود شد.

فرمانده انتظامی شهرستان گناوه افزود: محل اسکان سارقین شناسایی و با هماهنگی‌های قضائی مخفیگاه سارقین محاصره و در یک عملیات پلیسی منظم و منسجم و غافلگیرانه ۴ نفر سارق به همراه خودرو ۲۰۶ سفید رنگ و پژو ۴۰۵ نقره‌ای دستگیر و به پلیس آگاهی شهرستان گناوه انتقال داده شدند.

وی با اشاره به کشف طلاجاتی که متهمین در شهر بوشهر سرقت کرده بودند و انتقال متهمان دستگیر شده به پلیس آگاهی بوشهر برای تحقیقات تکمیلی افزود: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک به صورت شبانه روزی، از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ به مرکز فوریت‌های پلیسی گزارش کنند.

کد خبر 5865590

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha