۲۹ مرداد ۱۴۰۲، ۱۱:۱۰

رئیس اداره حفاظت احیای تالاب‌های گیلان:

خبرنگاران پیش قراولان حفاظت از تالاب‌ها هستند

خبرنگاران پیش قراولان حفاظت از تالاب‌ها هستند

رشت- رئیس اداره حفاظت احیای تالاب‌های گیلان با تاکید بر لزوم برنامه محوری در حفظ و احیای تالاب‌های استان گفت: خبرنگاران و اصحاب رسانه پیش قراولان حفاظت از تالاب‌ها هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس عاشوری صبح یکشنبه در کارگاه آموزشی ارتباطات، مشارکت و آگاهی افزایی تالاب بین المللی انزلی اظهار کرد: احیای تالاب‌ها به عنوان زیستگاه‌های حیات پرندگان در کنوانسیون رامسر کلید خورد.

وی با اشاره به اینکه ۱۸۰ کشور عضو کنوانسیون رامسر هستند، افزود: حفظ و احیای تالاب‌های کشور و جهان به یک مطالبه جدی در آمده است.

رئیس اداره حفاظت و احیای تالاب‌های گیلان با تاکید بر لزوم برنامه محوری در حفظ و احیای تالاب‌های استان بیان کرد: برنامه مدون، منسجم و تصمیم سازی در سه تالاب مهم گیلان طراحی شده است.

عاشوری با اشاره به برپایی کارگاه آموزشی ارتباطات، مشارکت و آگاهی افزایی تالاب بین المللی انزلی ویژه خبرنگاران اضافه کرد: خبرنگاران و اصحاب رسانه پیش قراولان حفاظت از تالاب‌ها هستند.

وی از راه اندازی پنج شنبه‌های با تالاب در گیلان خبر داد و افزود: آموزش میدانی و شناخت ابعاد مختلف ارزش و جایگاه تالاب‌ها در زندگی بشر مورد توجه است.

کد خبر 5865765

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha