۲۹ مرداد ۱۴۰۲، ۲۱:۴۰

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی:

حاج «منصور درجاتی»در ترویج شعائر دینی و نشر معارف همتی والا داشت

حاج «منصور درجاتی»در ترویج شعائر دینی و نشر معارف همتی والا داشت

اراک- فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در پیامی درگذشت ذاکر و جانباز دفاع مقدس را تسلیت گفت و تصریح کرد: حاج «منصور درجاتی»در ترویج شعائر دینی و نشر معارف همتی والا داشت.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار محسن کریمی در پیامی درگذشت ذاکر و جانباز دفاع مقدس استان مرکزی «منصور درجاتی» را تسلیت گفت.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در این پیام آورده است: درگذشت ذاکر با اخلاص و جانباز سرافراز دفاع مقدس حاج «منصور درجاتی» موجب تالم و تأثر فراوان شد.

وی افزود: حاج «منصور درجاتی» به عنوان ستایشگر با اخلاص اهل بیت علیهم‌السلام تمام مدت حیات با برکت خود را عاشقانه و بدون چشم داشت در راه مدح و مرثیه خاندان عصمت صلوات الله علیهم اجمعین گذراند و نوای گرم و ملکوتی او با دعای کمیل و ندبه در شب‌ها و صبح‌های جمعه و ابوحمزه ثمالی در نیمه‌شب‌های ماه مبارک رمضان در گوشه و کنار سرزمین اسلامی باقیات الصالحات و ذخیره‌ای ارزشمند برای عوالم دیگر او خواهد بود.

سردار کریمی در این پیام آورده است: آن مرحوم با نوای دلنشین و حماسی خود در وصف شهدای هم‌رزمش و همچنین سید و سالار شهیدان و اهل بیت عصمت و طهارت جانی تازه به مخاطبانش می‌دمید و در ترویج شعائر دینی و نشر معارف اسلامی همتی والا داشت.

وی خاطر نشان کرده است: اینجانب مصیبت وارده را به خانواده محترم آن رزمنده سرافراز و ذاکر با اخلاص، همرزمان، علاقمندان، جامعه ستایشگری و مردم ولایتمدار استان مرکزی و شهر اراک تسلیت عرض نموده و از حی سبحان برای آن مرحوم رضوان و غفران و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت می‌کنم.

کد خبر 5866415

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha