۲۹ مرداد ۱۴۰۲، ۲۲:۴۶

والیبال قهرمانی آسیا- ارومیه

دوئل پشت خط‌ زن‌های تیم ملی والیبال/ امین و صابر هم‌امتیاز شدند

دوئل پشت خط‌ زن‌های تیم ملی والیبال/ امین و صابر هم‌امتیاز شدند

ارومیه- امین اسماعیل‌نژاد و صابر کاظمی، امتیازآورترین بازیکنان دیدار ایران مقابل هنگ‌کنگ در مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا بودند.

به گزارش خبرگزاری مهر، مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا با حضور ۱۷ تیم از روز گذشته (شنبه ۲۸ مرداد) در شهر ارومیه آغاز شد و به مدت هشت روز ادامه دارد. تیم ملی والیبال ایران در نخستین دیدارش در این رقابت‌ها به مصاف هنگ‌کنگ رفت و سه بر صفر پیروز میدان شد.

امین اسماعیل‌نژاد و صابر کاظمی هر دو با کسب هشت پوئن، عنوان امتیازآورترین بازیکنان این دیدار را از آن خود کردند و چئونگ با شماره لباس ۲۰ و با شش امتیاز، امتیازآورترین بازیکن تیم هنگ‌کنگ در این مسابقه بود.

تیم ملی والیبال ایران در مجموع ست‌های این مسابقه ۷۵ امتیاز کسب کرد که به ترتیب ۴۸ پوئن در حمله، شش امتیاز در دفاع، چهار پوئن سرویس و ۱۷ امتیاز از اشتباهات بازیکنان حریف بود.

بازیکنان تیم ملی هنگ‌کنگ نیز در مجموع ست‌های این مسابقه ۴۵ امتیاز کسب کردند که شامل ۲۶ امتیاز حمله، یک دفاع، صفر پوئن سرویس و ۱۸ امتیاز از اشتباهات بازیکنان تیم ایران بود.

کد خبر 5866454

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • سید اسداله نعمت اللهی IR ۰۱:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۰
      3 0
      انشالله تیم والیبال ایران قهرمان میشه به امید خدا
    • فران CA ۰۷:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۰
      2 2
      تمام تیمهای حاضر یک سوم توانایی دو تیم ایران و ژاپن را ندارند.چقدر خوب هست در هر بازی ماقبل فینال بازیکنان بعنوان دیدارهای تدارکاتی روی تمام برنامه های خود کار کنند و با پوشش دادن نقاط ضعف یک تیم کاملا آماده مقابل ژاپن را روانه دیدار فینال نمایند.یکی از این آمادیگیها طبعا نداشتن استرس و.....
    • فهیم IR ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۰
      3 1
      وقتی هجده امتیاز خودمون به تیم حریف دادیم و سرویسهای خوب نزدیم و دفاع هم تعطیل و سوتیهای میلاد و صالحی هم باز شروع شد.اصلا میلاد و صالحی توی ترکیب نباشن بهتره