۳۰ مرداد ۱۴۰۲، ۱۷:۲۱

سرپرست دانشگاه پیام نور مرکزی:

دانشگاه پیام‌نور کتاب محور است

دانشگاه پیام‌نور کتاب محور است

اراک- سرپرست دانشگاه پیام نور استان مرکزی با اشاره به تحصیل بیش از ۸ هزار دانشجو در سطح دانشگاه های پیام نور این استان گفت: این دانشگاه کتاب محور است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی یونسی امروز دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: با بیان اینکه آموزش در دانشگاه پیام‌نور به صورت ترکیبی است، گفت: آموزش در دانشگاه پیام‌نور به صورت حضوری و مجازی انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه دانشگاه پیام‌نور کتاب محور است، گفت: دانشجویان پیام نور در هر درس با کتاب پیش می‌روند که این ویژگی باعث می‌شود تا دانشجویان سخت کوش شوند و آزمون‌های استاندارد در پایان هر ترم تضمین کننده کیفیت یادگیری دانشجویان است.

سرپرست دانشگاه پیام نور استان مرکزی افزود: بیش از ۸۰ رشته در علوم انسانی، فنی و مهندسی و علوم پایه در دانشگاه پیام‌نور استان مرکزی وجود دارد که در مرکز اراک همه رشته‌ها وجود دارد.

یونسی عنوان کرد: حدود هشت هزار دانشجو در دانشگاه پیام نور تحصیل می‌کند که بیش از ۶۰ درصد آنان را بانوان تشکیل می‌دهد و همچنین ۸۶ عضو هیات‌علمی و ۲۰۰ کارمند در دانشگاه پیام‌نور استان مرکزی به ارائه خدمات برای دانشجویان فعالیت می‌کنند.

وی در رابطه با مباحث مطرح شده در هفته‌های اخیر پیرامون انحلال دانشگاه پیام نور، گفت: برخی از ارگان‌ها برای جبران کمبود ساختمان‌های خود می‌خواستند از ظرفیت‌های پیام نور استفاده کنند و تلاش شد که بندی در برنامه هفتم توسعه اضافه شود تا ساختمان‌های پیام نور را به ارگان‌های دیگر واگذار کنند.

یونسی با بیان اینکه دانشگاه پیام نور در مراکز استان‌ها و شهرهای بزرگ فاقد املاک مازاد است، ادامه داد: بعضاً مشاهده می‌شود که مسئولین دانشگاه‌ها جهت رفع محدودیت‌های مجموعه خود به فکر گرفتن بخشی از ساختمان‌های پیام نور هستند در حالی که هیچیک از این املاک، مازاد بر نیاز دانشگاه نبوده و تنها از باب مولدسازی و استفاده بهینه از آنها، شیوه کاربردشان تغییراتی داشته است.

وی از مردم خواست که به شایعه‌ها پیرامون انحلال یا ادغام پیام نور توجه نکنند و اظهار کرد: مردم می‌توانند از طریق سایت Markazi.pnu.ac.ir آخرین اخبار و اطلاعات در خصوص ثبت نام و دانشگاه پیام نور استان مرکزی را کسب کنند. همچنین آدرس کانال روابط عمومی دانشگاه در پیام رسان ایتا نیز pnuomarkazi است.

کد خبر 5867201

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha