۳۱ مرداد ۱۴۰۲، ۹:۱۷

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان عنوان کرد؛

امدادرسانی به ۵۲۱ متاثر از آبگرفتگی در آزادشهر و رامیان

امدادرسانی به ۵۲۱ متاثر از آبگرفتگی در آزادشهر و رامیان

گرگان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان از امدادرسانی به ۵۲۱ متاثر از آبگرفتگی در شهرستان های آزادشهر و رامیان خبر داد و گفت: عملیات امدادرسانی در روستاهای قورچای و پاقلعه ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، قاسم غریب آبادی از امدادرسانی به ۵۲۱ متأثر از آبگرفتگی در آزادشهر و رامیان خبر داد و اظهار کرد: به دنبال بارندگی‌های شدید عصر روز یکشنبه ۲۹ مرداد و آبگرفتگی برخی از مناطق در شهرستان آزادشهر شامل محور خوش ییلاق، نوده خاندوز، قورچای و همچنین روستاهای پشمکی، سید کلاته، و روستای پاقلعهٔ رامیان، نیروهای هلال احمر به محل‌های مذکور اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان افزود: در این حادثه ۴۴ نیروی عملیاتی در قالب ۱۱ تیم از هلال احمر آزادشهر، پایگاه خوش ییلاق، شش آب رامیان و ایمر گنبدکاووس با بکارگیری ۱۲ خودروی امدادی به ۱۲۱ خانوار با ۵۱۲ سکنه امدادرسانی کردند.

وی خاطر نشان کرد: در روستای قورچای ۹۱ خانوار شامل ۳۶۴ نفر امدادرسانی و ۵۰ خانه با بکارگیری ۱۳ دستگاه کف‌کش و موتور پمپ آب از آب تخلیه شدند.

غریب آبادی ادامه داد: در محورهای خوش ییلاق و رامیان و روستاهای پشمکی و سید کلاته ۲۰ خانوار شامل ۱۰۸ نفر با رهاسازی خودروهای گرفتار در گل و لای امدادرسانی شدند، محور برای عبور و مرور تخلیه شد و متاثرین به محل امن انتقال داده شدند.

وی افزود: در روستای پا قلعه از توابع شهرستان رامیان، به ۱۰ خانوار شامل ۴۰ نفر امدادرسانی و پس از ارزیابی‌های صورت گرفته ۲۰ تخته موکت، ۳۰ تخته پتو، ۱۰ بسته غذایی ۷۲ ساعته میان خانوارهای متأثر توزیع شد.

غریب آبادی در پایان گفت: عملیات امدادرسانی همچنان در روستاهای قورچای و پاقلعه ادامه دارد.

کد خبر 5867503

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha