۳۱ مرداد ۱۴۰۲، ۱۵:۰۱

همزمان با هفته دولت صورت می گیرد؛

افتتاح ۳۲ پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۷۲ میلیارد تومان در بیجار

افتتاح ۳۲ پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۷۲ میلیارد تومان در بیجار

بیجار- فرماندار بیجار گفت: همزمان با هفته دولت ۳۲ پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۷۳ میلیارد تومان در بیجار افتتاح می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسین محبیان روز سه شنبه در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت اظهار داشت: هفته دولت بهترین فرصت برای ارائه خدمات انجام شده توسط دولتمردان و ایجاد امید آفرینی در جامعه است.

وی افزود: باید داشته‌های نظام را برای آحاد جامعه تبیین کرد و از بیان مواردی که موجب پاشیدن بذر ناامیدی در دل مردم می‌شود، پرهیز کرد.

فرماندار بیجار اعلام کرد: همزمان با هفته دولت ۳۲ پروژه با اعتبار ۳۷۲ میلیارد و ۵۶۰ میلیون با اشتغالزایی ۵۸ نفر در شهرستان بیجار افتتاح می‌شود.

محبیان به برنامه‌های هفته دولت در این شهرستان اشاره کرد و گفت: غبارروبی گلزار مطهر شهدا، بهره برداری از پروژه‌های مخابرات و برگزاری میز خدمت با حضور مدیران ادارات در نماز جمعه از مهمترین برنامه‌های این هفته است.

وی ادامه داد: بهره برداری از پروژه‌های حوزه صنعت، افتتاح آسفالت راه روستایی، بهره برداری پروژه برق رسانی، افتتاح پروژه‌های کشاورزی بخش گلخانه از دیگر برنامه‌های هفته دولت در بیجار است.

فرماندار بیجار گفت: مراسم گرامیداشت روز کارمند و بهره برداری از پروژه‌های گاز رسانی از دیگر برنامه‌های هفته دولت در بیجار است.

محبیان تأکید کرد: با افتتاح این ۳۲ پروژه زمینه اشتغالزایی برای ۵۸ نفر در شهرستان بیجار فراهم می‌شود.

کد خبر 5867992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha