۳۱ مرداد ۱۴۰۲، ۲۱:۵۲

به‌مناسبت هفته دولت؛

۱۰۴ طرح در مهدی‌شهر افتتاح و کلنگ زنی می شود

۱۰۴ طرح در مهدی‌شهر افتتاح و کلنگ زنی می شود

مهدی‌شهر- فرماندار مهدی‌شهر از افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۰۴ طرح طی هفته دولت در این شهرستان خبر داد و گفت: برای این طرح‌ها سه هزار و ۳۵۰ میلیارد ریال اعتبار صرف شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی اقوامی پناه شامگاه سه شنبه در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه به مناسبت هفته دولت به میزبانی سالن جلسات فرمانداری مهدی‌شهر ضمن بیان اینکه ۱۰۴ طرح هفته دولت در مهدی‌شهر افتتاح و کلنگ زنی می‌شود، ابراز داشت: بیشتر این طرح‌ها به حوزه راه و شهرسازی و جهاد کشاورزی اختصاص یافته است.

وی ضمن بیان اینکه برای این طرح‌ها سه هزار و ۳۵۰ میلیارد ریال اعتبار صرف شده است، افزود: امید آن می‌رود که این طرح‌ها بتواند خدمتی را به مردم شهرستان مهدی شهر ارائه و باعث رونق و توسعه هر چه بیشتر منطقه شوند.

فرماندار مهدی‌شهر ضمن بیان اینکه از این طرح‌ها هفت طرح اقتصادی و ۶۵ پروژه عمرانی هستند، ابراز داشت: هدف از افتتاح این طرح‌ها افزایش امید آفرینی بین آحاد مردم و رضایت عموم است.

اقوامی پناه ضمن بیان اینکه عملیات اجرایی ۲۹ طرح عمرانی و زیربنایی و سه طرح اقتصادی نیز هفته دولت در مهدی شهر آغاز می‌شود، تصریح کرد: این طرح‌ها بیشتر در حوزه بخش خصوصی و شهرداری است.

وی افزود: اولویت پروژه‌ها به اتمام طرح‌های قبلی است لذا این مورد به دستگاه‌های اجرایی تاکید و پروژه کلنگ زنی نیز در نظر گرفته نشده است.

کد خبر 5868331

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha