۱ شهریور ۱۴۰۲، ۱۸:۳۹

سرمربی تیم ملی والیبال قطر:

مقابل تایلند با صبوری به برتری رسیدیم

مقابل تایلند با صبوری به برتری رسیدیم

ارومیه -سرمربی تیم ملی والیبال قطر گفت: صبورانه مقابل تیم تایلند بازی کردیم و خوشحالم که به پیروزی رسیدیم و به مرحله بعدی صعود کردیم.

به گزارش خبرنگار مهر، کامیلو اندرس سوتو عصر چهارشنبه پس از پیروزی شاگردانش مقابل تایلند در مرحله نخست حذفی رقابت‌های والیبال قهرمانی مردان آسیا اظهار داشت: بازی سختی بود و بسیار خوب و صبورانه بازی کردیم و توانستیم با هماهنگی خوب تیم ملی تایلند را سه بر صفر شکست دهیم.

سرمربی تیم ملی والیبال قطر در مورد حریف مرحله دوم حذفی این تیم گفت: روی کاغذ شانس صعود تیم ملی چین‌تایپه بالاست ولی نمی‌شود از الان چیزی را پیش بینی کرد، منتظریم ببینیم در بازی‌های دیگر چه اتفاقی می‌افتد.

قطر در ادامه رقابت‌ها و در دور بعدی با برنده دیدار چین‌تایپه و عراق بازی می‌کند و برنده نهایی این مسابقه در مرحله نیمه‌نهایی حریف ژاپن یکی از مدعیان قهرمانی این مسابقات می‌شود.

وون: نمی‌دانم چرا باختیم

سرمربی تیم ملی والیبال تایلند نیز پس از شکست سه بر صفر برابر قطر گفت: دقیقاً نمی‌دانم چه اتفاقی رخ داد و چرا باختیم اما بازی خوبی برایمان نبود.

پارک کی وون سرمربی تیم ملی تایلند پس از شکست سه بر صفر برابر قطر گفت: دقیقاً نمی‌دانم چه اتفاقی رخ داد و چرا باختیم اما بازی خوبی برایمان نبود.

وی ادامه داد: جو سالن برای یک بازی والیبال فوق‌العاده بود.

پورومچان آنات کاپیتان تیم ملی تایلند نیز در پایان این مسابقه گفت: سرویس‌های قطر عالی بود و سعی کردیم دریافت‌های خوبی داشته باشیم اما متأسفانه نتوانستیم پیروز شویم.

کد خبر 5869149

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha