۲ شهریور ۱۴۰۲، ۹:۵۱

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران:

ایثار و شهادت بهترین ظرفیت برای غنا بخشی به رسانه است

ایثار و شهادت بهترین ظرفیت برای غنا بخشی به رسانه است

اصفهان-نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امورایثارگران گفت: اگر بخواهیم به رسانه محتوا و غنابخشی کنیم باید از فضای ایثار و شهادت و از این منابع استفاده کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سیدرمضان موسوی مُقدم شامگاه چهارشنبه در نشستی با اصحاب رسانه با بیان اینکه در آناتومی رسانه، پیکره و مغز آن کتاب است و دست‌هایش سینما و مطبوعات است، اظهار داشت: پاهای آن رادیو و صدا و سیما است که آن را به راه بیاندازد.

وی افزود: عصاره رسانه در همه ابعاد در خبر تجلی پیدا می‌کند و برای رسیدن به حکمت و فضائل رسیدن باید این نظریه را در روش انتخاب خبر رسانی و خبر خوب مد نظر قرار داد.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران خاطر نشان کرد: زمانی خبر خوب است که یک حقیقتی را نمایان کند و در مقابل رسانه‌های غربی از طریق خبرهای بد به دنبال رسیدن به اهداف خود هستند و این درست نقطه مقابل ما قرار دارد.

وی با بیان اینکه باید ارزش‌های متعالی انسان و استعدادهای بالقوه را بالفعل کرد، گفت: در شرایط و عصر زمانه ما رسیدن به این مهم سخت است زیرا حقایق و حکمت و فضائل انسانی در لابه لای انبوهی از رسانه‌ها گم شده است و فناوری توسعه پیدا کرده و صوت و تصویر در فضای سایبری رسیدن به حقایق را سخت کرده است.

حجت‌الاسلام موسوی مُقدم ادامه داد: مظاهر غربی در بی‌حجابی نمود پیدا کرده و بر اساس نظریه غربی که می‌گویند باید رسانه مانند اتاق شیشه‌ای شود که همه چیز حتی فحشاء نشان داده شود، این رویه پیاده‌سازی و اصل انسانیت زیر سوال ببرند.

وی عرصه شهادت و ایثار و فداکاری را یکی از زمینه‌های رسیدن به حقایق دانست و افزود: در این عرصه از هر زوایه‌ای که نگاه کنید به حقیقت و انسانیت می‌رسید و اگر بخواهیم محتوا و غنا ببخشیم به رسانه باید از این فضای ایثار و شهادت و از این منابع استفاده کرد.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران ادامه داد: فرهنگ جهاد و شهادت بهترین فضا و خدمت‌رسانی در فضای رسانه است و اسباب و لوازم رسانه در اختیار خبرنگاران و روزنامه نگاران هست که از این ظرفیت بهره‌برداری کنند در مسیر تعالی انسانیت و رشد انسان‌ها.

کد خبر 5869432

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha