۳ شهریور ۱۴۰۲، ۱۵:۵۱

امام جمعه اردستان:

پیوستن به پیمان بریکس از موفقیت های دولت ایران است

پیوستن به پیمان بریکس از موفقیت های دولت ایران است

اردستان-امام جمعه اردستان گفت:پیوستن به پیمان بریکس که یک پیمان نوظهور بوده از جمله موفقیت‌های دولت و جمهوری اسلامی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسن دهشیری در خطبه‌های نمازجمعه اردستان، اظهار داشت: انسان‌ها باید در زندگی خود سعی کنند مغرور و خود پسند نباشند چرا که اگر اینگونه باشد ممکن است به مشکل بخورند.

وی افزود: هفته‌ای که در آن قرار داریم به عنوان هفته دولت نامگذاری شده است و هفته دولت همراه با بازگویی عظمت و تلاش دو تن از دولتمردان بزرگ شهیدان رجایی و باهنر آغاز می‌شود.

امام جمعه اردستان تصریح کرد: روز هشتم شهریور به عنوان روز مقابله با تروریسم هم نامگذاری کرده‌اند بنابر نقل امام راحل کسانی که مخالف ترور هستند، خودشان مرکز ترور هستند و سرچشمه تروریسم در کاخ سفید می‌جوشد و آمریکا مرکز ترویست و ترور کردن است.

دهشیری خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی اخیراً دو موفقیت عظیم را در سطح دنیا نشان داد و رونمایی از پهپاد مهاجر ۱۰ از جمله موفقیت‌های نظام است که باعث بیم و جلب توجه دشمنان شده است.

وی بیان کرد: تلاش برای حفظ و ایجاد امنیت گسترده، ارزشمند است و همه باید قدردان آن باشیم همچنین در کشور افرادی برای حفظ امنیت جان خود را فدا می‌کنند اما دشمنان به این مسائل توجه نکرده و حرفی نمی‌زنند.

امام جمعه اردستان تصریح کرد: دغدغه مردم این است که نمایندگانی از جنس خودشان را به عنوان شورا انتخاب کنند و اکنون شورای اردستان علی‌البدل ندارد همچنین نمی‌خواهیم به گونه‌ای شود که در شورا به مردم بی‌اعتنایی شود و شورای شهر باید مشکلات شهر را حل کند.

دهشیری تاکید کرد: پیوستن به پیمان بریکس که یک پیمان نوظهور است از جمله موفقیت‌های دولت و جمهوری اسلامی است که هدف این پیمان نیز ایستادگی در مقابل پیمان‌های نوظهور است و امید می‌رود موفقیت‌های دیگری را شاهد باشیم.

کد خبر 5870394

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha