۳ شهریور ۱۴۰۲، ۲۱:۴۹

عضو هیئت رئیسه مجلس:

دولت سیزدهم کسری بودجه اجرایی ندارد

دولت سیزدهم کسری بودجه اجرایی ندارد

قشم -عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: دولت سیزدهم انضباط مالی به خرج داده و ۲سال است که دولت کسری بودجه اجرایی ندارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، روح الله متفکر آزاد در گردهمایی «روایت خدمت» شهرستان قشم به مناسبت هفته دولت اظهار داشت: شهیدان رجایی و باهنر نمادهای خدمتگزاری خالصانه و صادقانه نظام به مردم هستند.

وی افزود: نقش شهیدان رجایی و باهنر در تغییر ریل حکمرانی به سمت انقلاب اسلامی برجسته است.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: پیش از انقلاب تنها ۱۱ بانوی نویسنده در کشور وجود داشت هم اینک به برکت انقلاب و امنیت پایدار آن ۲۸ هزار بانوی نویسنده در کشور فعال هستند.

متفکر آزاد ادامه داد: برای هر صندلی خدمت در جمهوری اسلامی ایران حدود ۷۲ نفر شهید تقدیم شده لذا باید افراد در پذیرفتن مسؤولیت به این مهم توجه داشته باشند.

وی اضافه کرد: زیست مسئولان در دولت سیزدهم، زیست بازگشت به انقلاب است و با شعار مردمی، سبک خدمت و عملکرد مدیرانش توانسته قوه مجریه را به ریل انقلاب بازگرداند.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: کم کاری دولت در حوزه تبیین رسانه‌ای محسوس است و مردم باید بدانند مسئولان در این دولت بالاشهر نشین نیستند.

متفکرآزاد افزود: امور در زمانی به دولت سیزدهم واگذار شد که آوار سهمگین سونامی آماده ریزش بود اما دولت سیزدهم انضباط مالی قابل ستایشی به خرج داد و ۲ سال است که دولت کسری بودجه اجرایی ندارد و ثمرات آن بزودی برای مردم نیز ملموس خواهد بود.

وی اظهار داشت: دولت سیزدهم در حوزه سیاست خارجی نیز جزو برترین دولت‌های مستقر است و به خوبی می‌داند که زبان دنیا صرفاً انگلیسی آمریکایی نیست بلکه ظرفیت‌های بین المللی و منطقه‌ای بسیار فراگیر است.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دولت با ایجاد جبهه اقتصادی بین المللی از طریق روابط سازنده با کشورها ناکارآمدی تحریم‌ها را به دشمن دیکته می‌کند.

متفکرآزاد بیان کرد: ایفای نقش مؤثر در تنش زدایی با کشورهای مسلمان و حل اختلاف‌های امت اسلام از اقدامات شاخص دولت است.

وی عنوان کرد: مردم باور دارند دولت سیزدهم با روحیه جهادی و تلاش به دنبال حل مشکلات است و دروغ پراکنی نمی‌کند.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: قشم منطقه‌ای استراتژیک و بسیار مهم برای نظام است که پای کار انقلاب بودن مردم شیعه و سنی این منطقه از مهمترین ظرفیت‌ها است.

متفکرآزاد ادامه داد: رضایتمندی مردم قشم و هرمزگان برای کشور موضوعیت بیشتری دارد و وظیفه مسؤولان در این منطقه سنگین‌تر است.

وی خاطرنشان کرد: مشکل آب جزیره قشم باید با همکاری تمامی دستگاه‌ها حل شود و مجلس نیز در این زمینه کمک کار خواهد بود و حمایت‌های لازم را در مرکز کشور انجام می‌دهد.

کد خبر 5870590

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۰:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
      0 0
      دولت بدهی گندمکاران راپرداخت کندالان طلب کارا پول کارگری شان را میان من کشاورز آهی دربساط ندارم راننده کامیون هزینه انتقال محصول راطلب میکند پولی ندارم برنج را هم کسی نمیخردکه سرمایه درگردش داشته باشم گوسفندراهم که خوراک راگران کردن بخاطرجلوگیری ازضررکشتارکردیم الان من تولیدکننده تمام راهها برام بسته شده