۵ شهریور ۱۴۰۲، ۱۱:۲۲

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری تهران:

اعزام زائرین اباعبدالله(ع) در پایانه های مسافربری ادامه دارد

اعزام زائرین اباعبدالله(ع) در پایانه های مسافربری ادامه دارد

تهران- مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری تهران با اشاره به برنامه ریزی های مناسب برای اعزام زائرین اربعین گفت: روند اعزام زائرین اباعبدالله(ع) در پایانه های مسافربری ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید کمال سادات صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران در خصوص در بازدید از ترمینال غرب و ستاد مرکزی اربعین اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران که به منظور قرار گرفتن در جریان فعالیت‌ها و نحوه خدمات رسانی این ستاد انجام شد اظهار داشت: این بازدید میدانی حدود دو ساعت به طول انجامید و با حضور در میان مردم و زائرین در جریان فعالیت‌های اداره کل استان قرار گرفتیم.

سادات ضمن عرض خدا قوت و آرزوی توفیق برای خدمت‌گزاران این عرصه به ویژه ستاد اربعین استان تهران گفت: از نزدیک شاهد زحمات این عزیزان بودیم و علی رغم شروع طرح از ابتدای سفر می‌دانیم که این سفرها در استان تهران عملاً قبل از عاشورا آغاز شده و خدمت رسانی به بهترین نحو ادامه دارد.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری تهران عنوان داشت: طی بازدید شاهد برنامه‌ریزی خوبی در جهت اعزام زائرین اباعبدالله الحسین (ع) بودیم ولی این اقدامات نباید به نوعی برای سایر مسافرین ایجاد مشکل کند و با یک برنامه‌ریزی مناسب برای سایر مسافرین هم ناوگان مورد نیاز تأمین شود.

وی در ادامه بیان داشت: با توجه به ازدحام مسافرین در این ایام در پایانه‌های مسافری سازمان پایانه‌های شهرداری تهران نیز خدمات مناسبی در جهت رفاه حال مسافرین ایجاد کند.

کد خبر 5871899

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha