۶ شهریور ۱۴۰۲، ۷:۲۳

در گفتگو با مهر عنوان شد؛

اشتغال آفرینی برای ۲۹۰۰ نفر با افتتاح پروژه های هفته دولت در قم

اشتغال آفرینی برای ۲۹۰۰ نفر با افتتاح پروژه های هفته دولت در قم

قم- معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم از اشتغال آفرینی برای ۲ هزار و ۹۰۰ نفر با افتتاح پروژه های هفته دولت در قم خبر داد.

سید مهدی قریشی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: همزمان با هفته دولت تعداد ۴۰۴ پروژه با اعتباری بالغ بر ۸ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان در بخش‌های مختلف عمرانی، صنعتی، کشاورزی، خدمات شهری و آموزشی با ظرفیت اشتغال آفرینی ۲ هزار و ۹۰۰ نفر در قم افتتاح و مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم با بیان اینکه شهیدان رجایی و باهنر از جمله الگوهای مناسب برای مسئولان در راستای خدمت رسانی به مردم هستند بیان داشت: هفته دولت فرصت مناسبی است تا به دور از بزرگنمایی، دستاوردها و خدمات نظام جمهوری اسلامی برای آحاد جامعه تبیین شود که در این صورت امید و خودباوری نیز به جامعه تزریق می‌شود.

وی با بیان اینکه هدف دشمن جدایی مردم از دولت است ابراز داشت: مسئولان در این روزها می‌بایست اقدامات صورت گرفته را به مردم گزارش دهند و از ظرفیت‌های مختلف همانند نمازهای جمعه، حضور در مساجد و برپایی میزهای خدمت استفاده کنند و نباید اجازه داد دشمن با سیاه نمایی و بزرگنمایی مشکلات و القا شبهه، اینگونه وانمود کند که مسئولان برای حل مشکلات مردم انگیزه‌ای ندارند.

قریشی با اشاره به اهمیت نقش رسانه‌ها در راستای امیدآفرینی در جامعه عنوان داشت: رسانه‌ها می‌توانند در قالب‌های مختلف، دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی را به مردم بازگو و در صورت بروز مشکلات آنان را از مسئولان امر پیگیری کنند تا موانع با سرعت بیشتری برطرف شود.

کد خبر 5872570

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha