۶ شهریور ۱۴۰۲، ۱۰:۳۴

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کردستان:

تردد ۴۰ هزار زائر اربعین از مرز باشماق

تردد ۴۰ هزار زائر اربعین از مرز باشماق

مریوان- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کردستان گفت: از ۲۷ مرداد تا امروز بیش از ۴۰ هزار و ۸۷۰ زائر اربعین از مرز باشماق عازم عتبات عالیات شده اند.

فرزاد حسنی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: هم اکنون ترافیک در تمام مسیرهای مواصلاتی استان به ویژه مسیرهای منتهی به شهرستان مریوان و مرز باشماق روان است.

وی افزود: مرز باشماق به عنوان یک مرز بین المللی از تمام زیرساخت‌های لازم برای عبور زائران برخوردار بوده و خوشبختانه امسال شاهد افزایش چشمگیر ورود زائران نسبت به سال گذشته هستیم.

حسنی خاطرنشان کرد: فاصله مرز باشماق تا کربلایی معلی ۴۶۳ کیلومتر است و برای استان‌های نیمه شمالی کشور این مسیر بهترین مسیر به شمار می‌آید.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کردستان گفت: از ۲۷ مرداد تا امروز بیش از ۴۰ هزار و ۸۷۰ زائر اربعین از مرز باشماق عازم عتبات عالیات شده اند که رشد ۴۰ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته را نشان می‌دهد.

حسنی افزود: در حال حاضر ۴۴ دستگاه اتوبوس و ۷۶ دستگاه مینی‌بوس بخش دولتی و خصوصی برای انتقال زائران به مرز باشماق آماده خدمت‌رسانی هستند و آمادگی افزایش این ناوگان را نیز داریم.

کد خبر 5872759

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha