۸ شهریور ۱۴۰۲، ۱:۲۲

سرپرست دانشگاه فنی و حرفه‌ای بوشهر:

صنایع دریایی فرصت خوبی برای اشتغال پایدار در بوشهر است

صنایع دریایی فرصت خوبی برای اشتغال پایدار در بوشهر است

بوشهر- سرپرست دانشگاه فنی و حرفه ای واحد بوشهر گفت: صنایع دریایی فرصت خوبی برای ایجاد و تقویت اشتغال پایدار در استان بوشهر است.

به گزارش خبرنگار مهر، احسان بهمیاری سه‌شنبه‌شب در نشست با مدیر عامل مؤسسه کشتی‌سازی شهید محلاتی بوشهر اظهار داشت: دانشگاه فنی و حرفه ای طی یک سال اخیر به همت و حمایت مسئولان نسبت به توسعه زیرساخت‌ها با توجه به بضاعت و اعتبارات تخصیص یافته ارتقا یافته است.

وی اضافه کرد: امیدواریم که در آینده بتوانیم خدمات مطلوبی به جامعه هدف دانشجویان و استادان در راستای مأموریت دانشگاه و توسعه اشتغال در جامعه ارائه بدهیم.

بهمیاری در خصوص اقدامات صورت گرفته در دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر به انعقاد تفاهم نامه با دستگاه‌های اجرایی استان و اضافه کردن رشته‌های موردنیاز استان با آمایش و پیوست اشتغال، جذب اعتبار و توسعه پروژه‌های عمرانی، پیگیری و راه اندازی پل عابر پیاده مقابل دانشکده فنی و حرفه‌ای امام خامنه‌ای اشاره کرد.

سرپرست دانشگاه فنی و حرفه‌ای واحد بوشهر گفت: ظرفیت خوبی در راستای ایجاد اشتغال پایدار در استان بوشهر وجود دارد و ما در دانشگاه فنی و حرفه‌ای به دنبال توسعه آموزش و ایجاد رشته‌های مورد نیاز جهت پوشش این ظرفیت‌ها در استان هستیم.

بهمیاری اظهار کرد: دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان بوشهر این آمادگی را دارد که در زمینه ساخت قطعات مورد نیاز مؤسسه کشتی سازی شهید محلاتی با همه ظرفیت و پتانسیل خود برای توسعه و اشتغال استان در کنار مؤسسه کشتی سازی شهید محلاتی فعالیت کند.

سرپرست دانشگاه فنی و حرفه ای واحد بوشهر از آمادگی دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر جهت انعقاد تفاهم نامه همکاری با مؤسسه کشتی سازی شهید محلاتی بوشهر در آینده نزدیک خبر داد.

کد خبر 5874488

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha