۱۴ شهریور ۱۴۰۲، ۲:۴۵

در گفت‌وگو با مهر مطرح شد؛

تشریح آخرین وضعیت مصوبات صنعتی سفر رئیس‌جمهور به لرستان

تشریح آخرین وضعیت مصوبات صنعتی سفر رئیس‌جمهور به لرستان

خرم‌آباد - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان آخرین وضعیت مصوبات حوزه صنعت سفر اول رئیس‌جمهور به این استان را تشریح کرد.

بهمن جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در سخنانی با اشاره به مصوبات سفر اول رئیس‌جمهور به لرستان در حوزه صنعت، اظهار داشت: از مجموع مصوبات این سفر، ۹ مورد مربوط به حوزه وزارت صمت بر می‌گردد.

وی با بیان اینکه دو مورد از این مصوبات در حوزه شهرک‌های صنعتی است، عنوان کرد: یکی از این مصوبات انجام و دیگری هم در دست اقدام است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان، بیان داشت: هفت مورد دیگر در حوزه صمت است که چهار مورد از آنها انجام و مابقی نیز در دست انجام هستند.

جعفری با تأکید بر اینکه دو مورد از این مصوبات مربوط به رفع موانع حقوقی مجتمع فولاد ذوب‌آهن ازنا و سیمان خرم‌آباد است و در دستگاه قضائی در حال پیگیری هستند، افزود: مسائل مربوط به این دو طرح خارج از حیطه دولت است، بااین‌وجود پیگیری‌هایی دراین‌رابطه صورت‌گرفته و جلسات متعددی با حضور استاندار برای این دو طرح برگزار شده است.

وی با بیان اینکه دو مصوبه دیگر نیز مربوط به طرح کاغذ از سنگ الیگودرز و آهک هیدراته پلدختر است، ادامه داد: این پروژه‌ها مطابق برنامه زمان‌بندی خود در حال اجرا هستند و هر دو پروژه نیز تا پایان امسال به بهره‌برداری خواهند رسید.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان با اشاره به اینکه یکی دیگر از مصوبات سفر طرح پروفیل آلومینیوم شهرستان الیگودرز است، عنوان کرد: متولی عملیاتی‌کردن این مصوبه «ایمیدرو» است، باید دو بار مناقصه دررابطه‌با این طرح برگزار شود که روند اداری دراین‌رابطه طی شده و از سوی «ایمیدور» اجرا خواهد شد.

کد خبر 5879289

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha