۱۵ شهریور ۱۴۰۲، ۱۳:۱۱

در جاده نجف-کربلا؛

وزیر بهداشت از درمانگاه علوم پزشکی ایران بازدید کرد

وزیر بهداشت از درمانگاه علوم پزشکی ایران بازدید کرد

وزیر بهداشت، از درمانگاه دانشگاه علوم پزشکی ایران در مسیر نجف-کربلا بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، وزیر بهداشت و رئیس جمعیت هلال احمر از درمانگاه دانشگاه علوم پزشکی ایران در مسیر راهپیمایی اربعین حسینی بازدید کردند.

در این بازدید عبدالرضا پازوکی رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران نیز حضور داشت.

بازدید وزیر بهداشت از درمانگاه علوم پزشکی ایران در جاده نجف

درمانگاه دانشگاه علوم پزشکی ایران در جاده نجف - کربلا مستقر است و به صورت ۲۴ ساعته ارائه خدمت می‌دهد و تقریباً روزانه بین ۱۲۰۰ تا ۱۳۰۰ نفر در این درمانگاه ویزیت شده و تحت درمان سرپایی قرار می‌گیرند.

تاکنون به ۱۴ هزار نفر در این درمانگاه خدمات درمانی ارائه شده و تقریباً ۱۰۰ بیمار برای انجام خدمات درمانی تخصصی‌تر با آمبولانس به بیمارستان ارجاع شده اند.

عبدالرضا پازوکی رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران در زمینه نحوه ارائه خدمات ۲۴ ساعته این درمانگاه به زائرین توضیحاتی ارائه داد.

وی با اشاره به استقبال زائران ایرانی و عراقی از خدمات درمانی، اظهار کرد: روزانه به طور متوسط ۱۲۰۰ تا ۱۳۰۰ نفر در این درمانگاه ویزیت شده وب نا به تشخیص پزشکان معالج دارو و خدمات رایگان دریافت می‌کنند.

در ادامه علی مشکی سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی ایران نیز طی گزارشی به اعزام تعدادی از، بیماران بدحال و دارای فوریت‌های، پزشکی به مراکز درمانی از جمله بیمارستان الحجه کربلا اشاره کرد و گفت: قریب به ۱۲۰ نفر کادر درمان شامل پزشک، پرستار، بهیار و متخصصین دارویی به صورت تمام وقت نسبت به ارائه خدمت به زائرین اقدام می‌کنند.

بنا بر این گزارش، وزیر بهداشت، و رئیس جمعیت هلال احمر ضمن بازدید از بخش‌های مختلف و گفتگوی صمیمی با کادر درمان از تلاش خداپسندانه نیروها، تشکر و قدردانی کردند.

کد خبر 5880402

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha