۱۵ شهریور ۱۴۰۲، ۱۸:۳۱

مسئول قرارگاه مرکزی حمل و نقل مرز تمرچین:

۱۲۵ دستگاه خودرو عمومی همچنان در مرز تمرچین‌ مستقر است

۱۲۵ دستگاه خودرو عمومی همچنان در مرز تمرچین‌ مستقر است

ارومیه - مسئول قرارگاه مرکزی حمل و نقل مرز تمرچین گفت: ۱۲۵ دستگاه ون و مینی‌بوس در مرز تمرچین مستقر و در حال خدمات حمل ونقل زائران اربعین حسینی(ع) است.

به گزارش خبرگزاری مهر، ناصر سعیدآبادی در این زمینه با تاکید بر استمرار خدمات ناوگان حمل و نقل در مرز تمرچین اظهار کرد: به غیر از فعالیت این ۱۲۵ ناوگان، ۵۰ دستگاه مینی‌بوس نیز در محل‌های مشخص به صورت آماده باش مستقر شدند و با افزایش تردد زائران این ناوگان سریعاً وارد چرخه خدمات دهی خواهند شد.

وی با اشاره به ارائه خدمات مطلوب به زائران افزود: ۲ تیم پشتیبانی و نظارتی با ۲ دستگاه گشت بازرسی وظیفه رصد شبانه روزی فعالیت ناوگان مستقر را بر عهده دارند.

سعیدآبادی اضافه کرد: همچنین یک دستگاه مینی‌بوس به عنوان خودرو امداد فنی تخصیص و با ۲ نفر تکنسین مکانیکی به‌صورت تمام وقت به ناوگانی که دچار مشکل فنی می‌شوند، خدمات فنی رایگان ارائه می‌دهند.

مسئول قرارگاه مرکزی حمل و نقل مرز تمرچین با قدردانی از زحمات تمام رانندگان فعال عرصه حمل و نقل زائرین اربعین حسینی در مرزها ادامه داد: با توجه به آغاز پیک برگشت زائران چنانچه ناوگان مستقر فعال و آماده باش کفاف ترددها را نکند، از ناوگان آماده باش شهرهای همجوار مشخص شده به مرز تمرچین اعزام می‌شوندتا کوچک‌ترین خللی در امر خدمات حمل ونقل پیش نیاید.

کد خبر 5880625

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha