۱۶ شهریور ۱۴۰۲، ۱۸:۰۲

از ابتدای سال جاری تاکنون؛

بیش از ۶ هزار نفر به جمع حامیان ایتام و محسنین قزوین پیوستند

بیش از ۶ هزار نفر به جمع حامیان ایتام و محسنین قزوین پیوستند

قزوین- مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۶ هزار و ۴۸۰ حامی جدید به جمع حامیان ایتام و اکرام محسنین قزوین پیوستند.

به گزارش خبرگزاری مهر، ناصر ظاهری در دیدار با سه تن از خیران که با اعضای خانواده و اقوام در جمع حامیان فرزندان اکرام ایتام و محسنین مشارکت دارند، بیان کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) طرح مفتاح الجنه را برگزار می‌کند که در این طرح، به دیدار خانواده‌های نیازمند رفته و وضعیت آنها را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

وی ادامه داد: در بازدیدهای طرح مفتاح الجنه، خانواده نیازمندان می‌گویند کمک‌هایی که به ما می‌شود توسط افرادی است که نمی‌شناسیم، شما که آنها را می‌بینید، سلام و عرض تشکر ما را برسانید.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: در دیدار با خیران بزرگوار علاوه بر عرض تشکر خودمان، سلام و تشکر نیازمندان را نیز ابراز می‌کنیم و امیدواریم که این تلاش‌ها در روز قیامت دستگیر ما باشد.

وی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون ۶ هزار و ۴۸۰ حامی جدید به جمع حامیان ایتام و اکرام محسنین قزوین پیوستند به طوری که در حال حاضر تعداد حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین از مرز ۳۲ هزار ۷۸۰ نفر گذشته است.

ظاهری عنوان کرد: در طرح اکرام ایتام و محسنین شبکه سازی مردمی یکی از رویکردهای موفقی است که خود حامیان دنبال می‌کنند و ثمرات شایسته ای را نیز داشته است.

وی تصریح کرد: از آیات و روایات چنین درمی یابیم که بعد از عبادت خداوند سبحان، خدمت به مردم از ارج و قرب بالایی در درگاه الهی برخوردار است البته برای قرار گرفتن در این مسیر باید توفیق الهی باشد.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین یادآورشد: در مسیر کار خیر نیازمند همت و پشتکار هستیم البته نباید یادمان برود که شیطان در مسیر صراط مستقیم مانع آفرینی می‌کند که با توکل به خداوند سبحان می‌توان از این خطر دور ماند.

کد خبر 5881064

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha