۱۷ شهریور ۱۴۰۲، ۱۴:۵۰

تولیت عتبه حسینی:

برگزاری شکوهمند مراسم اربعین باعث شکست توطئه‌های دشمنان شد

برگزاری شکوهمند مراسم اربعین باعث شکست توطئه‌های دشمنان شد

تولیت عتبه حسینی در دیدار با رئیس کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین برگزاری شکوهمند مراسم اربعین را باعث شکست توطئه‌های دشمنان دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حمید احمدی رئیس کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین در دیدار با حاج حسن رشید تولیت عتبه حسینی، از خدمات عتبه به زائران اربعین در حوزه‌های مختلف از همکاری‌های صمیمانه عتبه با کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین علی الخصوص در برنامه‌های فرهنگی تقدیر کرد.

در این دیدار که چند تن از مسئولان کمیته فرهنگی حضور داشتند حجت الاسلام حمید احمدی با ارائه گزارشی از برنامه‌ها و اقدام‌های فرهنگی از جمله برگزاری نشست‌های علمی با مشارکت اساتید دانشگاه‌های ایران و عراق و مشارکت اندیشمندانی از ۱۲ کشور جهان و برگزاری بیش از ۸۰۰ محفل و کرسی تلاوت قرآن و تکریم از حدود هزار موکب همکاری و همدلی بین مسئولان و فعالان اربعینی ایران و عراق و مساعدت‌های عتبه های مقدس به ویژه عتبه حسینی را ستودنی خواند و خواستار استمرار و تقویت این همکاری‌ها شد.

حسن رشید با تقدیر از خدمات کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین، تکریم و اهدای هدایا به مواکب را باعث تقویت مودت و پیوندهای عاطفی و اقدامی مؤثر در تحکیم روابط بین دو ملت دانست و گفت: عتبه حسینی همه توان خود را برای ارائه خدمات شایسته به زائران به کار گرفت.

تولیت عتبه حسینی بیان داشت: رغم تلاش دشمنان و استکبار شیعیان با برگزاری این مراسم شکوهمند پیروز شدند و همه دسیسه‌ها و توطئه‌های آنان در ایجاد تفرقه و شقاق بین مردم ایران و عراق ناکام ماند. دین ما، خون و گوشت ما ما مردم ایران در آمیخته و یکی است و نمی‌توانند آنها را از هم جدا کنند.

تولیت عتبه حسینی همکاری بیشتری با کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین در سال‌های آتی را خواستار شد.

کد خبر 5881241

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha