۱۸ شهریور ۱۴۰۲، ۱۲:۲۸

رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان:

همدان جزو ۱۰ استان برتر کشور در رشته ورزشی تیروکمان است

 همدان جزو ۱۰ استان برتر کشور در رشته ورزشی تیروکمان است

همدان- رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان گفت: هیئت تیراندازی با کمان استان همدان جزو ۱۰ استان برتر کشور است.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا شعبانی‌بهار صبح شنبه در مجمع انتخاباتی هیئت تیراندازی با کمان استان همدان اظهار کرد: به خودم می‌بالم که فرزند همدان هستم و به عنوان یک همدانی هر زمان اسم استان برده می‌شود افتخار می‌کنم.

وی افزود: نگاه حمایتی ویژه‌ای به استان همدان داریم و هر کمکی که بتوانیم برای رشد و توسعه بیشتر تیراندازی با کمان این استان انجام خواهیم داد.

رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان با اشاره به مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: با حضور آقای حقیقی آرامش خوبی در مجموع مدیریتی ورزش استان همدان حاکم شده است.

شعبانی‌بهار خاطرنشان کرد: ایشان تعامل خوبی با فدراسیون‌ها، مجمع نمایندگان استان و مدیریت ارشد استان دارند و توانسته‌اند به خوبی انتظارت را برآورده کنند.

وی با بیان اینکه همدان از ده استان برتر کشور در تیراندازی با کمان کشور که در تمامی حوزه‌ها جایگاه خوبی در کشور دارد، گفت: رئیس هیئت تیراندازی با کمان استان همدان توانسته تعامل خوبی با فدراسیون داشته باشد و در زمینه رشد و توسعه این رشته ورزشی قدم‌های خوبی برداشته‌اند.

رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان عنوان کرد: همدان داوران خوبی در تیراندازی با کمان خوبی دارد و خوشبختانه دیشب اعلام شد که خانم غزاله رسولی برای قضاوت در پارالمپیک پاریس انتخاب شدند که یک افتخار بزرگ برای تیراندازی با کمان همدان و ایران است.

شعبانی‌بهار با اشاره به لزوم توجه به زیرساخت این رشته ورزشی گفت: از مدیریت ارشد دستگاه ورزش استان همدان انتظار داریم یک سایت تیراندازی با کمان استاندارد در شأن جایگاه این رشته ورزشی در شهر همدان ساخته شود.

وی افزود: ما نیز در فدراسیون هر کمکی که بتوانیم در این امر انجام خواهیم داد.

کد خبر 5881864

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha