۱۸ شهریور ۱۴۰۲، ۱۳:۲۶

معاون توانبخشی بهزیستی استان سمنان:

توزیع ۴۹۰ سمعک در استان سمنان/ دانش آموزان در اولویت هستند

توزیع ۴۹۰ سمعک در استان سمنان/ دانش آموزان در اولویت هستند

سمنان- معاون توانبخشی بهزیستی استان سمنان از توزیع ۴۹۰ سمعک در استان خبر داد و گفت: دانش آموزان برای دریافت سمعک در اولویت قرار دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، معصومه میراج ظهر شنبه در گفت و گو با خبرنگاران به میزبانی سالن جلسات بهزیستی استان سمنان ضمن بیان اینکه یک هزار و ۷۰۰ نفر با اختلالات شنوایی تحت پوشش بهزیستی استان قرار دارند، ابراز داشت: در این راستا بهزیستی استان سمنان می‌کوشد تا با حداکثر توان خود مشکلات این توان خواهان را با خرید سمعک و غیره رفع کند.

وی ضمن بیان اینکه در این راستا طی سال جاری ۴۹۰ سمعک خریداری شده است، افزود: اولویت دریافت سمعک با دانش آموزان و دانشجویان خواهد بود.

معاون توانبخشی بهزیستی استان سمنان بابیان اینکه سمعک‌های خریداری شده به لحاظ کیفیت در رده بهترین‌های بازار است، ابراز داشت: متقاضیان می‌توانند برای دریافت سمعک به مراکز مثبت زندگی یا تأمین و توسعه شهرستان محل سکونت خود مراجعه کنند.

میراج ضمن بیان اینکه افراد فعال جامعه با اختلالات شنوایی نیز در ردیف اولویت دارها برای دریافت سمعک هستند، تصریح کرد: غیر از سمعک، شش هزار و ۲۰۰ حلقه باطری سمعک و ۶۰۰ واحد لوازم جانبی سمعک نیز تهیه و به توان خواهان داده خواهد شد.

وی بابیان اینکه این سمعک‌ها با حواله دولتی خریداری شدند، افزود: مبلغ چهار میلیارد ریال نیز برای کمک هزینه توان خواهان با اختلال شنوایی به حساب این گروه از افراد در استان سمنان واریز شده است.

کد خبر 5881981

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha