۱۹ شهریور ۱۴۰۲، ۱۱:۲۰

از سوی مهد قرآن کشوری؛

اسامی راه‌یافتگان به پانزدهمین آزمون ترنم وحی اعلام شد

اسامی راه‌یافتگان به پانزدهمین آزمون ترنم وحی اعلام شد

اسامی راه‌یافتگان به مرحله کشوری پانزدهمین دوره آزمون سراسری حفظ کل قرآن همراه با ترجمه، تدبر و تفسیر با عنوان «ترنم وحی» ویژه حافظان کل عضو مؤسسه مهد قرآن سراسر کشور اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، اسامی حافظان قبول شده و راه‌یافته به مرحله کشوری پانزدهمین دوره آزمون سراسری حفظ کل قرآن همراه با ترجمه، تدبر و تفسیر «ترنم وحی» به تفکیک مهد قرآن استان و شهرستان اعلام شد.

نفرات راه‌یافته به ترتیب تعداد از استان‌های یزد، مازندران، قزوین، مرکزی، تهران، اصفهان، خوزستان، خراسان رضوی، کرمان و سمنان هستند.

یادآور می‌شود، مرحله مقدماتی پانزدهمین دوره آزمون سراسری حفظ کل ترنم وحی از ۱۴ تا ۲۰ مرداد به صورت حضوری و نظارت مدیران شعب و کانون‌ها با قضاوت داوران برگزار شد که پس از اتمام آزمون، فایل‌های صوتی ضبط شده به همراه فرم‌های داوری برای بررسی و اعلام نتایج به معاونت آموزش دفتر مرکزی مؤسسه ارسال شد.

همچنین با توجه به مصوبه شورای معاونان مهد قرآن، حافظان کل که نصاب قبولی را در مرحله مقدماتی بخش‌های کتبی و شفاهی کسب نکرده‌اند یا موفق به حضور در مرحله استانی نشده‌اند می‌توانند با ثبت‌نام در پایگاه اینترنتی مهد قرآن و هماهنگی مدیران شعب و کانون‌های مهد قرآن در آزمون جبرانی شرکت کنند.

آزمون کتبی ترنم وحی ۱۵ مهرماه سال جاری و آزمون شفاهی حفظ کل قرآن طی بازه زمانی ۱۰ تا ۱۵ مهرماه برگزار خواهد شد.

اسامی راه یافتگان را اینجا می‌توانید مشاهده کنید.

کد خبر 5882602

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha