۲۲ شهریور ۱۴۰۲، ۱۲:۵۳

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان زنجان خبر داد؛

برگزاری برنامه های فرهنگی و مذهبی در امامزادگان شاخص استان زنجان 

برگزاری برنامه های فرهنگی و مذهبی در امامزادگان شاخص استان زنجان 

زنجان- مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان زنجان، از برگزاری برنامه های ۲۸ صفر در هشت بقعه و امامزاده متبرکه استان زنجان خبر داد.

حجت‌الاسلام مختار کرمی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: به مناسبت ۲۸ صفر در ۸ امامزاده و بقعه متبرکه شاخص استان برنامه‌های فرهنگی و مذهبی برگزار می‌شود.

وی ابراز کرد: امامزاده سید ابراهیم (ع) و امامزاده محمد (ع) حاج سیران، حسینیه و زینبیه اعظم در شهرستان زنجان، بقعه حضرت قیدار نبی شهر قیدار و امامزاده سید ابراهیم (ع) شهر سجاس در شهرستان خدابنده، امامزاده اسماعیل (ع) شناط در شهرستان ابهر و امامزادگان هاشم و عوف (ع) در شهر آب‌بر شهرستان طارم محل برگزاری این مراسم خواهند بود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: برنامه سوگواری در امامزاده سید ابراهیم (ع)، حسینیه اعظم زنجان و زینبیه اعظم زنجان برگزار خواهد شدږ

کرمی، با بیان اینکه زنجان به عنوان پایتخت شور و شعور حسینی معروف است، افزود: برپایی خیمه معرفت، برگزاری مراسم ختم قرآن و محفل انس با قرآن، مراسم عزاداری سیدالساجدین، سخنرانی در بقاع متبرکه از برنامه‌های ماه صفر در زنجان است.

وی با اشاره به اینکه باید برنامه‌های ماه صفر به خوبی اجرا شود و در این راستا اوقاف تلاش لازم را کرده است، تاکید کرد: تبیین سبک زندگی رضوی و اسلامی در چامعه بسیار ضروری است.

کد خبر 5885264

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha