۲۴ شهریور ۱۴۰۲، ۱۴:۲۲

امام جمعه دماوند:

نقطه امید دشمن استفاده از اختلافات قومی، مذهبی و مباحث جنسیتی است

نقطه امید دشمن استفاده از اختلافات قومی، مذهبی و مباحث جنسیتی است

دماوند- امام جمعه دماوند با اشاره به اینکه نقطه امید دشمن، استفاده از اختلافات قومی، مذهبی، جنسیت و زن است، گفت: آنها می‌خواهند کشور را به آشوب بکشند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام کاظم فتاح دماوندی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته دماوند ضمن دعوت خود و دیگر نمازگزاران به تقوای الهی با اشاره به اینکه دشمن می‌خواهد وحدت و امنیت ملی ما را از بین ببرد اظهار داشت: همه باید مواظب باشیم آب به آسیاب دشمن نریزیم.

وی با بیان اینکه پشتیبانی مردم، انقلاب را زنده و پرتحرک و پیش رونده نگه داشته است افزود: از مردم آگاه و عزیز ایران قدردانی می‌کنیم. مردمی که بیدار هستند و ملتی که همیشه در صحنه دفاع از کشور خود حاضرند شایسته تکریم و تعظیم‌اند و ما مسئولان دست این مردم را می‌بوسیم، منافع ملی، خط قرمز ملت بزرگ ایران است، هر کس بخواهد آن را به خطر بیندازد با مشت محکم مردم به عقب پرتاب خواهد شد.

امام جمعه دماوند با اشاره به اینکه ملت قدرتمند ایران در مقابله با مستکبرین ضد اسلام متحد و هم صدا هستند عنوان داشت: ما همچنان دولت آمریکا را جرثومه فساد و ضد بشریت می‌دانیم، آمریکا می‌خواهد ایران را مثل سوریه و یمن درگیر جنگ و فروپاشی کند، اما کور خوانده است، نقطه امید دشمن، سو استفاده از اختلاف‌های قومی و مذهبی و جنسیت و زن است، آنها می‌خواهند از این راه‌ها کشور را به آشوب بکشند، اما تاکنون نتوانستند و بعداً هم انشاالله نخواهند توانست.

فتاح دماوندی گفت: آمریکا در سوریه و عراق و افغانستان و یمن نتوانست به اهداف خود برسد، میلیاردها دلار را دود کردند و نتیجه مطلوبی نگرفتند، چون احمق هستند، ملت‌های جهان فهمیده اند که قدرت‌های استعماری و استکباری، جز ضرر و زیان و قتل و غارت چیزی عاید مردم نمی‌کنند، بنابراین بیدار شده‌اند و با ظالمین مقابله می‌کنند.

خطیب نماز جمعه دماوند گفت: فرانسه و آمریکا و انگلیس هر سه از یک قماش هستند، تجزیه و تضعیف کشورها و بهره‌کشی اقتصادی از اهداف آنها است، آمریکا می‌خواهد به خیال خام خود ایران را بر اساس تقسیمات قومیتی چند تکه کن، راه آن هم تنش آفرینی و بحران سازی است، اما هر بار ناکام مانده‌ا ند و تبلیغات علیه جمهوری اسلامی ایران در فضای مجازی و جنگ روانی و رسانه‌ای راهبرد اصلی دشمنان برای ضربه زدن به ماست.

فتاح دماوندی با بیان اینکه بزرگداشت مناسبت‌های مذهبی و تعظیم شعائر اسلامی دشمنان را عصبانی می‌کند عنوان داشت: آنها از شرکت ۴ میلیون ایرانی در مراسم اربعین در کربلا عصبانی هستند و در این ایام پایانی ماه صفر میلیون‌ها نفر از مردم برای زیارت حضرت رضا (ع) عازم مشهد مقدس شده‌اند، این زیارت‌ها رمز بقای تشیع و اسلام است.

کد خبر 5886536

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha