۲۴ شهریور ۱۴۰۲، ۲۲:۰۸

برای خدمت به زائران رضوی؛

شهرداری‌های استان سمنان در ورودی و خروجی شهرها موکب دایر کنند

شهرداری‌های استان سمنان در ورودی و خروجی شهرها موکب دایر کنند

سمنان- استاندار سمنان از شهرداری‌های استان خواست تا دو موکب در ورودی و خروجی شهرهای خود دایر کنند و گفت: هدف از این اقدام کاهش تصادفات رانندگی و ارائه خدمت به زائران رضوی است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا هاشمی شامگاه جمعه در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر به مسافران و زائران امام رضا (ع) استان به میزبانی سالن جلسات یادگار امام استانداری سمنان ضمن بیان اینکه همه دستگاه‌های خدمات رسان می‌بایست تا پایان شهریور ماه پای کار حضور داشته باشند، ابراز داشت: با موج بازگشت مسافران از سمت مشهد مواجه هستیم که می‌بایست موکب ها در طول مسیر دایر و به ارائه خدمات لازم بپردازند.

وی ضمن بیان اینکه شهرداری‌های استان سمنان می‌بایست در لاین بازگشت از مشهد به تهران دو موکب برپا کنند، افزود: این اقدام برای کاهش تصادفات رانندگی در دستور کار قرار گرفته است.

استاندار سمنان ضمن بیان اینکه در ستاد اجرایی خدمات سفر به مسافران و زائران امام هشتم (ع) به دنبال ارائه خدمات و پذیرایی مطلوب هستیم، ابراز داشت: دیگر هدف عمده این ستاد پیشگیری از وقوع تصادفات و کاهش میزان مصدومان در بین مسافران و زائران حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) است.

هاشمی در ادامه تصریح کرد: کمترین هدف برگزاری جلسات ستاد اجرایی خدمات سفر به مسافران و زائران استان کمتر شدن یک تصادف و حتی یک مجروح در سطح راه‌های استان از مسافران و زائران امام رضا (ع) با برپایی یک موکب است.

وی با تاکید بر اینکه باید تدابیر به نحوی باشد که در سطح استان به هیچ وجه با کمبود سوخت در جایگاه‌های عرضه سوخت مواجه نباشیم، افزود: استقرار ماشین‌ها با چراغ گردان و آتش زدن لاستیک توسط دهیاری‌های در طول مسیر، بهسازی و مدیریت ارائه خدمات در سطح مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی استان، تقویت خدمات رسانی توسط موکب‌ها و تقویت ارائه خدمات درمانی بهداشتی به مسافران و زائران از دیگر مواردی باید در دستور کار باشد.

کد خبر 5886773

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha