۲۶ شهریور ۱۴۰۲، ۱۹:۱۴

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا:

نیروی انتظامی پای کار نظام است

نیروی انتظامی پای کار نظام است

بوشهر- رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: خط قرمز نیروی انتظامی امنیت و آسایش مردم است و کارکنان نیروی انتظامی به‌صورت انقلابی و جهادی پای کار نظام هستند.

به‌گزارش خبرنگار مهر حجت‌الاسلام سید علیرضا ادیانی یکشنبه شب در جمع فرماندهان نظامی و انتظامی و کارکنان فرماندهی انتظامی استان بوشهر گفت: نیروهای انتظامی به‌صورت انقلابی و جهادی پای کار نظام هستند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران افزود: خط قرمز نیروی انتظامی امنیت و آسایش مردم است و بزرگترین دلیل بر این مدعا تقدیم شهدا در راه امنیت است.

وی اضافه کرد: از ابتدای سال ۱۴۰۲ تا هفته گذشته ۴۴ شهید نیروی انتظامی در راه برقراری نظم و امنیت تقدیم انقلاب اسلامی شده و ما مقتدر و تا پای جان در این راه گام برمی‌داریم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا در ادامه گفت: کشوری مانند ایران که بر پایه نظام اسلامی و دینی است و نمی‌تواند با مستکبر سازش کند، دشمنان بسیاری دارد.

حجت‌الاسلام ادیانی افزود: ما نه به کسی ظلم می‌کنیم و نه زیر بار ظلم می‌رویم، تنها فقط به‌دنبال حق مظلوم و رعایت عدالت و امنیت هستیم.

وی بیان این‌که مستکبران عالم در برابر گفتمان ضداستکباری و ظلم‌ستیزی ما قد علم می‌کنند، افزود: نیروهای مسلح ما آماده هستند و اجازه نخواهند داد به امنیت پایدار مردم خدشه‌ای وارد شود.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا اضافه کرد: آنانی که در برابر جمهوری اسلامی قد علم می‌کنند و قصد بر هم زدن امنیت و آرامش مردم را دارند بدانند با برخورد قاطع نیروی انتظامی روبه‌رو می‌شوند.

کد خبر 5887985

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha