۲۶ شهریور ۱۴۰۲، ۲۳:۲۶

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی اردبیل:

روزانه در اردبیل هزارو صد تماس با ۱۱۵ برقرار می‌شود

روزانه در اردبیل هزارو صد تماس با ۱۱۵ برقرار می‌شود

اردبیل- رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان اردبیل گفت: هموطنان استان اردبیل روزانه بیش از یک‌هزار و ۱۰۰ تماس با فوریت‌های پزشکی و اورژانس ۱۱۵ برقرار می‌کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید مهری شامگاه یکشنبه در مراسم گرامیداشت روز فوریت‌های پزشکی و اورژانس در اردبیل اظهار کرد: مرکز فوریت‌های پزشکی و اورژانس استان اردبیل در اولین ساعات خدمات ارزشمندی را به حادثه‌دیدگان و سانحه‌دیدگان ارائه می‌کنند تا شرایط مطلوبی را در احیا و بهبود بیماران انجام دهند.

وی تصریح کرد: تلاشگران این عرصه با فوریت و در سریع‌ترین زمان بیماران را اعم از سکته قلبی، مغزی، قطع عضو و یا دیگر خدمات پزشکی را برای افراد مورد نظر انجام می‌دهند تا در سریع‌ترین زمان امکان انتقال آنها به مراکز بیمارستانی فراهم آید.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان اردبیل گفت: در استان اردبیل روزانه بیش از یک‌هزار و ۱۰۰ تماس با اورژانس ۱۱۵ برقرار می‌شود که البته بخشی از آنها مزاحمت‌های تلفنی است که در سال‌های اخیر تعداد آنها کاهش یافته است.

مهری افزود: فوریت‌های پزشکی استان اردبیل با ۶۰ پایگاه شهری و جاده‌ای آماده ارائه خدمات به بیماران، حادثه‌دیدگان و سانحه‌دیدگان جاده‌ای است که سعی بر این است تا در این پایگاه‌ها خدمات اولیه برای حادثه‌دیدگان ارائه شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: ۱۰۰ دستگاه آمبولانس و ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس در قالب فوریت‌های پزشکی استان اردبیل ارائه خدمات می‌کنند و ما سعی می‌کنیم در کمترین زمان حادثه‌دیدگان را به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی ارجاع دهیم.

مهری از ارتقای خدمات دیسپاچینگ فوریت‌های پزشکی خبر داد و اضافه کرد: از امسال شرایط خدمات‌رسانی به افراد خاص به ویژه ناشنوا فراهم شده تا با ارسال پیامک بتوانند خدمات متنوع اورژانس و مرکز فوریت‌های پزشکی را دریافت کنند.

وی بیان کرد: ما در فوریت‌های پزشکی با ۴۵۷ نفر نیروی تخصصی در خدمت حادثه‌دیدگان و بیماران استان هستیم تا با انتقال آنها بتوانیم در کوتاه‌ترین زمان خدمات مطلوبی را به آنها ارائه کنیم.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان اردبیل با گرامیداشت ۲۶ شهریور روز فوریت‌های پزشکی و اورژانس ادامه داد: تمام تلاش ما بر این است تا سطح خدمات کیفی خود را در استان اردبیل ارتقا دهیم.

کد خبر 5888081

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha