۲۸ شهریور ۱۴۰۲، ۲۲:۲۶

در آستانه بازگشایی مدارس؛

اجرای مصوبه‌های شورای ترافیک شهرستان گناوه در دستور کار باشد

اجرای مصوبه‌های شورای ترافیک شهرستان گناوه  در دستور کار باشد

بوشهر- فرماندار گناوه گفت: اجرای مصوبه‌های شورای ترافیک گناوه پیرامون امنیت دانش آموزان در آستانه بازگشایی مدارس در دستور کار اعضای شورا باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد تقی صفری عصر سه شنبه در نشست شورای ترافیک شهرستان گناوه اظهار داشت: اجرای مصوبات شورای ترافیک شهرستان گناوه پیرامون امنیت دانش آموزان در آستانه بازگشایی مدارس مورد تاکید است و در اجرای این مصوبه‌ها باید تسریع شود.

فرماندار گناوه افزود: شهرداران شهرهای گناوه و بندر ریگ با رانندگان سرویس‌ها و تاکسی داران جلسات آموزشی و توجیهی با حضور پلیس راهنمایی رانندگی برگزار و توصیه‌ها و آموزش‌های لازم به آنها داده شود.

وی گفت: آموزش و پرورش نسبت به آموزش معلمان و دانش آموزان و توجیه تعدادی به عنوان پلیس همراه اقدام کند تا به پلیس در ساعت‌های خاص ورود و خروج کمک کنند.

وی یادآور شد: سرویس‌های خودرویی دانش آموزان با نظم و انضباط خاص و در مکان ویژه و معین از مدارس پارک شوند و مدیران مدارس به رانندگان خودروهای سرویس توصیه‌های لازم را داشته باشند و همکاری کنند.

وی گفت: رنگ آمیزی بلوارها به خصوص روبرو و ورودی مدارس، زیباسازی و فضای اطراف مدارس جهت ایجاد نشاط و شادابی برای دانش آموزان مدنظر و در دستور کار باشد.

فرماندار گناوه خاطر نشان کرد: ایده‌ها و روش‌های جدید و تازه می‌تواند برای پیشرفت شهر کمک کند و با توجه به آغاز مدارس این ایده‌های جدید اجرا شود.

وی یادآور شد: در صورت نیاز به کمک دستگاه‌های دیگر همکاری و هماهنگی لازم بین دستگاه‌های در این زمینه انجام شود.

صفری گفت: در سطح معابر مهم روستاها نیز اگر موانعی و مشکلاتی وجود دارد تا قبل از بازگشایی مدارس اصلاح شود.

فرماندار گناوه یادآور شد: اورژانس، و مخابرات، هلال احمر، و همه دستگاه‌های عضو شورای ترافیک شهرستان بر حسب وظایف محوله عمل و نسبت به اجرای مصوبه‌های شورا اقدام کنند.

وی بیان کرد: خیابان ساحلی گناوه به منظور پیشگیری از حوادث رانندگی نیاز به نصب موانع است و با توجه به اینکه حوادثی نیز رخ داده باید این خیابان مدیریت شود.

فرماندار گناوه گفت: سلامت و امنیت دانش آموزان در مدارس شهرها و روستاهای شهرستان امر بسیار مهم و مورد تاکید است که باید این امر مهم مورد توجه آموزش و پرورش با همکاری سایر دستگاه‌های مربوط قرار گیرد.

کد خبر 5889620

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha