۳۱ شهریور ۱۴۰۲، ۹:۲۱

استاندار مازندران:

دفاع مقدس مظهر وحدت امت اسلامی است

 دفاع مقدس مظهر وحدت امت اسلامی است

ساری- استاندار مازندران گفت: قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی در دفاع مقدس به رخ کشیده شد و این دوران مظهر وحدت ملت است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمود حسینی پور صبح جمعه در مراسم رژه نیروهای مسلح دفاع مقدس عینیت بخشی به اسلام ناب محمدی و تحقق آرمان‌های اسلامی و جامعه امام زمانی دانست و گفت: این دوران اوج ایثار و فداکاری و مظهر وحدت ملت ایران و تحقق ولایت مطلقه فقیه است.

استاندار مازندران با اظهار اینکه دفاع مقدس اوج عقلانیت در تقابل با رژیم بعثی عراق بوده است، گفت: ۳۱ شهریور سال ۵۹ آغاز جنگ تحمیلی از سوی رژیم بعثی عراق به شمار می‌رود و به عنوان آغاز هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است.

وی با عنوان اینکه دفاع مقدس حماسه‌ای مقدس در تاریخ ایران اسلامی است، گفت: حماسه دفاع مقدس برکات و دستاوردهای بی نهایتی را برای ملت بزرگ ایران به ارمغان آورده است و جهاد و شهادت مردمان با ایمان و مخلص این سرزمین، ستون‌های نظام اسلامی را تا مدت‌های طولانی مستحکم خواهد کرد.

حسینی پور با اشاره به شعار هفته دفاع مقدس یکی از ارزشهای والای این دوران را تقدیر و تشکر از پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت، خانواده شهیدان و جانبازان سرفراز ذکر کرد و گفت: مازندران با تقدیم ۴۱ شهید در حماسه ششم بهمن ۱۳۶۰ به شهر هزار سنگر معروف شد و حضرت امام راحل در وصیت نامه الهی و سیاسی خود از حماسه مردم این شهر یاد کرده است.

استاندار مازندران یکی از مهمترین افتخارات استان مازندران به عنوان لشکر خط شکن و بزرگ در دفاع مقدس عمل کرده است و امروز اگر کسی جرأت جسارت به مرزهای سرزمینی و ارزشی ایران اسلامی را ندارد به برکت دفاع مقدس هشت ساله است.

وی با اظهار اینکه یکی از خصوصیات دفاع مقدس شناخت قدرت ایران اسلامی در جهان است، گفت: امروز به نیروهای مسلح خود افتخار می‌کنیم که راه شهیدان را ادامه می‌دهند و طی یکسال اخیر توطئه‌های فراوانی از سوی دشمنان قسم خورده با محوریت آمریکای جهان خوار علیه جمهوری اسلامی طراحی شد اما با انسجام حداکثری و رهبری ولایت فقیه، بزرگترین جنگ روانی و عملیات به شکست منجر شد.

کد خبر 5891524

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha