۱ مهر ۱۴۰۲، ۱۳:۲۷

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی مطرح کرد؛

آغاز طرح ملی نشست صمیمانه در ۳ محله کم برخوردار مرکزی

آغاز طرح ملی نشست صمیمانه در ۳ محله کم برخوردار مرکزی

اراک- مدیرکل بهزیستی استان مرکزی گفت: طرح ملی نشست صمیمانه همزمان با ۱۰۰ محله کم برخوردار کشور در ۳ محله کم برخورد در استان مرکزی آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمود حسین آبادی با تاکید بر محله محوری طرح ملی نشست صمیمانه افزود: رویکرد اصلی این طرح ارائه خدمات در محلات کم برخوردار است و محله به عنوان پل و مجموعه‌ای به همراه ساکنین آن در نظر گرفته شده تا هم اقلیم منطقه‌ای و هم مشکلات مشابه افراد در محله مورد بررسی قرار گیرد.

حسین آبادی افزود: از جمله اهداف اصلی این طرح، ارتباط مستقیم و چهره به چهره مسئولان ارشد بهزیستی کشور و مسئولان استانی و دستگاه‌های مختلف در استان به خصوص دستگاه‌هایی که مسائل و مشکلات مددجویان در حوزه این نهادها تعریف می‌شود، است.

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی اظهار کرد: استقرار میز خدمت در محل کم برخوردار و پاسخگویی به نیاز مراجعان از رویکردهای اصلی این برنامه است.

وی افزود: تلاش می‌کنیم رضایتمندی جامعه هدف را داشته باشیم و با تأمین منابعی که از قبل پیش بینی شده اثرگذار باشد.

حسین آبادی بیان داشت: میز خدمت مستقر در محل با حضور مسئولین کشوری، مدیر کل و معاونین بهزیستی استان، رئیس بهزیستی شهرستان اراک و مسئولین استانی انجام و درخواست‌های مردمی ثبت و رسیدگی خواهد شد.

وی اظهار کرد: مرحله اول این طرح در روز دوشنبه ۳ مهرماه سال جاری در محله داوران مسجد حضرت ابوالفضل (ع) و سه شنبه ۴ مهر ماه در شهر ساروق خواهد بود.

کد خبر 5892483

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha