۲ مهر ۱۴۰۲، ۱۰:۱۵

نفرات برتر جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران در اهر معرفی شدند

نفرات برتر جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران در اهر معرفی شدند

تبریز-شانزدهمین جشنواره تئاتر کوتاه با معرفی برگزیدگان در ۲ بخش نمایشی فضای باز و صحنه ای در اهر به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در شانزدهمین دوره جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران، هنرمندان شهرهای مختلف کشور با اجرای ۱۰ اثر صحنه‌ای و چهارده اثر خیابانی به رقابت پرداختند.

هیئت داوران در بخش‌های طراحی پوستر، بروشور، طراحی لباس و گریم، با قدردانی از تمام هنرمندان و طراحان این بخش‌ها، برگزیده‌ای را معرفی نکرد.

طراحی و ساخت موسیقی: هیئت داوران در این بخش با اهدای لوح تقدیر و جایزه نقدی از محمدرضا فارسیجانی، آهنگساز نمایش «بوی پیراهن یوسف» قدردانی کرد.

جایزه ویژه این بخش همراه با لوح تقدیر و جایزه نقدی به معین اعتقادی، آهنگساز نمایش «دختری از جنس اشک» تعلق گرفت.

طراحی صحنه: هیئت داوران در این بخش با اهدای لوح تقدیر و جایزه نقدی از علی پیکار برای نمایش «دختری از جنس اشک» و زهره محمدی برای نمایش «در انتظار کائولی» قدردانی کرد.

جایزه ویژه این بخش شامل تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و هدیه نقدی به شاهین سلطانی، طراح صحنه نمایش «۲۲۲» تقدیم شد.

بازیگری مرد: جایزه سوم این بخش شامل لوح تقدیر و هدیه نقدی به صورت مشترک به ابوالفضل میروکیلی، بازیگر نمایش «الکی» و امیر نورش، بازیگر «شمر کشی» اهدا شد.

جایزه دوم این بخش شامل لوح تقدیر و هدیه نقدی به شایان سلطانی، بازیگر نمایش «بوی پیراهن یوسف» اهدا شد. جایزه اول و ویژه این بخش شامل تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و هدیه نقدی، به پوریا رضایی، بازیگر نمایش «۲۲۲» اهدا شد.

نمایشنامه: هیئت داوران، جایزه این بخش شامل لوح تقدیر و هدیه نقدی را به طور مشترک به سبحان حیات برای نگارش نمایشنامه «الکی» و سیدمحمد محمدی نویسنده «۲۲۲» تقدیم کرد.

جایزه ویژه نمایشنامه‌نویسی شامل تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و هدیه نقدی به محسن مسعودی‌فر و مبینا عین‌آبادی، نویسندگان نمایشنامه «دختری از جنس اشک» اهدا شد.

کارگردانی: در این بخش با اهدای لوح تقدیر و جایزه نقدی از زهرا خاکی، کارگردان نمایش «در انتظار کائولی» قدردانی شد. جایزه سوم این بخش، شامل لوح تقدیر و جایزه نقدی به شهرام سلطانی، کارگردان نمایش «بوی پیراهن یوسف» رسید.

جایزه دوم این بخش شامل لوح تقدیر و جایزه نقدی به محسن مسعودی‌فر، کارگردان نمایش «دختری از جنس اشک» اهدا شد.

جایزه اول و ویژه این بخش شامل تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و هدیه نقدی، به مینا ویسمه، کارگردان نمایش «۲۲۲» تعلق گرفت.

برگزیدگان بخش فضای باز طراحی پوستر و بروشور: هیئت داوران در این بخش با اهدای لوح تقدیر و هدیه نقدی، از پژمان مهراب‌پور، طراح بروشور نمایش «یک خانه یک شهر» قدردانی کرد.

جایزه ویژه این بخش شامل دیپلم افتخار و هدیه نقدی، به راضیه پاشایی، طراح بروشور «یه تار سیبیل» اهدا شد.

بخش موسیقی: دیپلم افتخار و هدیه نقدی این بخش به سبحان ترابی و حامد ترابی، آهنگسازان نمایش «تار سیبیل» اهدا شد.

جایزه ویژه این بخش شامل دیپلم افتخار و هدیه نقدی به گروه موسیقی نمایش «دو-ر-می-ما---» رسید.

طراحی صحنه و لباس: دیپلم افتخار و هدیه نقدی به راضیه پاشایی، طراح لباس «تار سیبیل» رسید.

طراحی فضا: لوح تقدیر و هدیه نقدی به کژال راست‌بین، طراح فضای نمایش «شهر پرکار» اهدا شد. جایزه برتر این بخش، شامل دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و هدیه نقدی، به امیر مهروند، طراح فضای «کودکان کار» رسید.

هیئت داوران بخش نمایش‌های خیابانی شانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران، پیش از اعلام منتخبان بازیگری زن و مرد، از مبین مهروند، محمد مهروند و اسرا سادات حسینی، بازیگران نوجوان و جوان، به دلیل بازی روایی و تاثیرگذارشان تقدیر کرد.

بازیگری زن: رتبه سوم بازیگری این بخش به همراه لوح تقدیر و هدیه نقدی به حسنی قبادی، بازیگر «آقای خاص» رسید. رتبه دوم بازیگری زن شامل لوح تقدیر و هدیه نقدی به آمنه پورحسینی، بازیگر «یک خانه، یک شهر» اهدا شد. جایزه ویژه بازیگری این بخش شامل دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و هدیه نقدی، به مرضیه ذاکری برای نمایش «زندگی ضرب در ۲» اهدا شد.

بازیگری زن: جایزه سوم این بخش شامل لوح تقدیر و هدیه نقدی به زهرا خاکی، بازیگر نمایش «در انتظار کائولی» اهدا شد.

جایزه دوم این بخش شامل لوح تقدیر و هدیه نقدی به فریبا سهرابی، بازیگر نمایش «پاراسومینا» اهدا شد.

جایزه اول این بخش، شامل، تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و هدیه نقدی به مبینا عین‌آبادی، بازیگر نمایش «دختری از جنس اشک» اهدا شد.

بازیگری مرد: هیئت داوران در این بخش، از آراد ترابی برای نمایش «یه تار سیبیل» و فرهاد طوفان برای نمایش «گمشده» تقدیر کرد. جایزه سوم این بخش شامل لوح تقدیر و هدیه نقدی به محمد قدیمی برای نمایش «آقای خاص» اهدا شد. جایزه دوم بازیگری این بخش شامل لوح تقدیر و هدیه نقدی به پژمان مهراب‌پور برای بازی در نمایش «یک خانه-یک شهر» رسید. هیئت داوران، جایزه ویژه این بخش شامل دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و هدیه نقدی را به احسان فلاحیان بازیگر نمایش «زندگی ضرب در دو» اهدا کرد.

طرح و ایده: در این بخش با اهدای لوح تقدیر و هدیه نقدی، از سیدسروش پیمبری، طراح و ایده‌پرداز نمایش «دو-ر-می-ما-» تقدیر شد. جایزه این بخش شامل تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و هدیه نقدی، به ساحل احمد دوست برای طراحی «نفس بکش نفس» رسید.

کارگردانی: هیئت داوران در این بخش با اهدای لوح تقدیر و هدیه نقدی، از بهناز قرطاسی برای کارگردانی نمایش «کودکان کار» و عرفان سلیمانی برای کارگردانی «هارداسان قوجا» قدردانی کرد. جایزه سوم کارگردانی شامل لوح تقدیر و هدیه نقدی، به سروش پیمبری برای نمایش «دو-ر-می-ما» رسید. رتبه دوم این بخش با اهدای لوح تقدیر و هدیه نقدی، به کژال راست‌بین، کارگردان «شهر پرکار» رسید. جایزه ویژه این بخش شامل تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و هدیه نقدی، به احسان فلاحیان برای نمایش «زندگی ضرب در دو» تعلق گرفت.

در پایان این مراسم از پوستر بخش پژوهش و نمایشنامه‌نویسی بیست‌ویکمین جشنواره بین‌المللی نمایش‌های آئینی و سنتی رونمایی شد.

کد خبر 5892850

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha