۳ مهر ۱۴۰۲، ۱۱:۴۸

همزمان با سالروز آغاز امامت حضرت ولیعصر (عج) انجام شد؛

اعزام ۲۰۰ مبلغ مهدوی به مناطق مختلف استان اردبیل

اعزام ۲۰۰ مبلغ مهدوی  به مناطق مختلف استان اردبیل

اردبیل- کارشناس اعزام مبلغ تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: ۲۰۰ مبلغ و مبلغه مهدوی به مناسبت سالروز آغاز امامت حضرت ولیعصر (عج) به سراسر استان اردبیل اعزام شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عزیز صابر صبح امروز دوشنبه در نشست تبلیغی – فرهنگی سالروز آغاز امامت حضرت ولیعصر (عج) در اردبیل اظهار کرد: برنامه‌های فرهنگی و تبلیغی به مناسبت سالروز آغاز امامت حضرت ولیعصر (ع) با هدف ترویج و تبیین فرهنگ انتظار و مهدویت و نیز تشریح اهمیت ولایت مداری و تبعیت از امامت همزمان با سوم مهر ماه به مدت یک هفته در استان اردبیل اجرا می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: اعزام ۲۰۰ نفر از مبلغین و مبلغات به مناسبت آغاز امامت حضرت صاحب الزمان (عج) به مساجد، مدارس و مراکز فرهنگی و آموزشی در مناطق مختلف استان اردبیل انجام شده است.

کارشناس اعزام مبلغ تبلیغات اسلامی استان اردبیل افزود: تعداد ۲۰۰ نفر از روحانیون مستقر، امامان محلات، ائمه جماعات مساجد، مدارس و ادارات، بانوان مبلغه در مناطق مختلف استان اردبیل به تعداد ۷۰۰ نفر روز به سخنرانی و بصیرت افزایی و نیز پاسخگویی به سوالات مخاطبین می‌پردازند.

صابر به تقارن هفته دفاع مقدس با سالروز آغاز امامت حضرت ولیعصر (عج) اشاره کرد و گفت: در ایام گرامیداشت سالروز امامت حضرت ولیعصر (عج) و نیز هفته دفاع مقدس عمده محورهای جلسات سخنرانی به موضوعات جوانان و فرهنگ انتظار، تربیت دینی نسل جوان، دفاع مقدس و مهدویت، نقش ولایت مداری در پیروزی ایران اسلامی، صفات منتظران واقعی ظهور، علائم و نشانه‌های آخرالزمان و وظایف مؤمنین در دوران غیبت حضرت ولیعصر (عج) و اهمیت انتظار سازنده توأم با تلاش برای ساختن جامعه‌ای آباد و پیشرفته و … است.

وی تصریح کرد: برای برگزاری هرچه بهتر و باشکوه‌تر برنامه‌های آغاز امامت حضرت ولیعصر (عج) از ظرفیت نهادها و دستگاه‌های فرهنگی و نیز مجموعه‌های تبلیغی و آموزشی اعزام از مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی استفاده می‌شود.

کارشناس اعزام تبلیغات اسلامی اردبیل با بیان اینکه با همکاری دیگر دستگاه‌ها مسابقه کتاب‌خوانی «مهدویت» در این ایام برگزار می‌شود، اظهار کرد: برگزاری جشن‌های خیابانی، اعزام کاروان شادی خودرویی در مناطق مختلف با همکاری تشکل‌های مردمی، اجرای گروه‌های سرود و سخنرانی در سالروز آغاز امامت حضرت ولیعصر (عج) از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی‌شده است.

صابر به برنامه فرهنگی ویژه جشن و سرود طلاب و روحانیون در اردبیل اشاره کرد و افزود: جشن ویژه آغاز امامت حضرت ولیعصر (عج) با حضور خانواده طلاب و روحانیون در امامزاده سید صدرالدین (ع) اردبیل با برنامه‌های سخنرانی، مدیحه سرایی و اجرای سرود و قرائت دسته جمعی دعای عهد برگزار می‌شود.

کد خبر 5894656

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha