۴ مهر ۱۴۰۲، ۸:۵۲

گزارش خبرنگار مهر از هانگژو؛

باغچقی: دوباره پرچم ایران را در مسابقات جودو به اهتزاز درمی‌آوریم

باغچقی: دوباره پرچم ایران را در مسابقات جودو به اهتزاز درمی‌آوریم

جودوکار کشورمان معتقد است، جودوکاران ایرانی چیزی کمتر از قهرمانان دیگر کشورها ندارند و با توجه به رفع تعلیق می‌توانند با تلاش و پشتکار، پرچم کشور را در میادین بزرگ به اهتزاز درآورند.

به گزارش خبرنگار اعزامی به هانگژو، قاسم باغچقی پس از شکست برابر حریف قزاقستانی گفت: جودوکاری که امروز با او مبارزه کردم قهرمان دوره قبل بازی های آسیایی بود و شاید اگر با حریف دیگری روبرو می شدم راحت تر می‌توانستم به مرحله بعدی صعود کرده و حتی مدال کسب کنم.

وی افزود: متاسفانه با وجود اینکه تمام تلاش خود را کردم که بعد چهار سال دوری از مسابقات بتوانیم دل جامعه جودو و مردم را شاد کنیم اما نشد که به پیروزی برسم.

عضو تیم ملی جودو کشورمان دلیل باخت خود برابر حریف قزاق را چهار سال دوری از میادین بین المللی دانست و گفت: ان شالله با توجه به اتمام دوران محرومیت از این پس تلاش بیشتری برای کسب موفقیت های خواهیم کرد تا انگیزه بین نوجوانان و جوانان جودو کار کشورمان نیز بیشتر شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: جودوکاران ایرانی چیزی کمتر از قهرمانان جهان ندارند و پس از رفع تعلیق با تلاش و کوشش بیشتر خواهیم توانست در رقابت های مهم بین المللی جودو، پرچم جمهوری اسلامی ایران را به اهتزاز در آوریم.

کد خبر 5895361

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha