۶ مهر ۱۴۰۲، ۱۹:۲۲

فرماندار راز و جرگلان:

احساس خودباوری در مردم با شناخت قهرمانان خود تقویت می‌شود

احساس خودباوری در مردم با شناخت قهرمانان خود تقویت می‌شود

رازو جرگلان_ فرماندار شهرستان راز و جرگلان گفت: احساس خودباوری در مردم با شناخت قهرمانان خود تقویت می‌شود و بدون تردید سربازان رشید امامین انقلاب قهرمانان واقعی ایران عزیز هستند.

به گزارش خبرنگار مصطفی حسن‌زاده در محفل موج‌های بی‌قراری که صبح پنجشنبه در سالن ورزشی روستای حصارچه برگزار شد، اظهار داشت: بازخوانی و پرداخت به گنجینه ارزشمند دفاع مقدس در عصر حاضر و روزهایی که درگیر جنگ شناختی دشمن هستیم، یکی از نیازهای اساسی جامعه است.

فرماندار شهرستان راز و جرگلان تصریح کرد: در آغاز هفته و در روزهایی که یادآور دفاع مقدس فرزندان عزیز ایران است شاهد برپایی محفل روایت‌گری و تقدیر از مجاهدت‌های اهل تسنن هستیم.

وی با اشاره به رونمایی از مستند «ایشان» که پرداختی به بخشی از زندگی آزاده سرافراز «عبدالرحمن سجادی» دارد، گفت: هنر پنجره‌ای برای نمایش قهرمانانی است که در سخت‌ترین شرایط ضمن حفظ امید بعثی‌ها را وادار به زانو زدن کردند.

حسن‌زاده ضمن تقدیر از حوزه هنری انقلاب اسلامی خراسان شمالی بابت برپایی محفل موج‌های بی‌قراری در روستای مرزی خاطر نشان کرد: امیدواریم بخشی از مجاهدت‌های این خط در انقلاب و دفاع مقدس بیشتر از قبل پرداخته شود.

فرماندار شهرستان راز و جرگلان بیان کرد: احساس خودباوری در مردم با شناخت قهرمانان خود تقویت می‌شود و بدون تردید قهرمانان واقعی سربازان رشید امامین انقلاب هستند که در راه اعتلای نام انقلاب اسلامی از جان خود نیز دریغ نمی‌کنند.

کد خبر 5897934

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha