۱۱ مهر ۱۴۰۲، ۲۰:۵۴

دبیرکل فدراسیون فوتبال:

ناظر به خاطر مسائل امنیتی اجازه بازی سپاهان و الاتحاد را نداد

ناظر به خاطر مسائل امنیتی اجازه بازی سپاهان و الاتحاد را نداد

دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت: ناظر بازی به دلیل مسائل امنیتی تصمیم به لغو بازی سپاهان و الاتحاد گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، هدایت ممبینی در خصوص لغو بازی سپاهان ایران و الاتحاد عربستان نوسط ناظر بازی در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا گفت: خودم در اصفهان بودم و صحبت‌هایی که با ناظر بازی و نماینده امنیتی بازی داشتم. شرایطی که آنها انتظار داشتند، میسر نشد. آنها مکاتباتی با مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا داشتند و در نهایت به دلیل برخی مسائل امنیتی بازی برگزار نشد.

دبیر کل فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که نتیجه این بازی چه خواهد شد، گفت: نباید قضاوت کنیم. اجازه بدهید رکن قضائی کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم بگیرد. ناظران با هماهنگی AFC و مکاتباتی که داشتند تصمیم گرفتند، بازی برگزار نشود.

او در خصوص ناکامی تیم فوتبال امید ایران با شکست مقابل هنگ‌کنگ در یک چهارم نهایی بازی‌های آسیایی هانگژو تاکید کرد: انتظار ما هم کسب مدال بود. هنگ‌کنگ تیم مطرحی نبود. البته فوتبال همه کشورها در حال پیشرفت است و هیچ تیمی را نمی‌توان دست کم گرفت. این یکی از جذابیت‌های فوتبال است که گاهی اوقات تیم ضعیف، می‌تواند مقابل تیم قوی‌تر برنده شود. در بخش امید و سطح پایه باید برنامه‌ریزی بهتری داشته باشیم. کشورهای آسیایی در بخش مشغول سرمایه‌گذاری زیادی هستند. هر چند ۱۸ تیم ملی کشور هیچ کم و کسری نداشته اما باید ضعف‌ها را بپذیریم. در زیرساخت‌ها و حق پخش باید بهتر عمل و به فدراسیون فوتبال بودجه بیشتری تزریق کنیم.

دبیر کل فدراسیون فوتبال درباره گلایه‌های مناف هاشمی درباره عدم حمایت فدراسیون از تیم امید گفت: آقای تاج در کنار تیم بود و زمان زیادی برای این تیم گذاشت و نشان داد چقدر این تیم برایش مهم است. طبق توافقاتی که صورت گرفت و از آنجا که پرسپولیس با الدحیل بازی مهمی داشت، ضمن اینکه مسابقات هانگژو در ایام فیفا دی نبود، بازیکنان پرسپولیس به اردوی تیم خودشان در قطر بازگشتند. همزمان لیگ قهرمانان آسیا، لیگ داخلی و بازی‌های تیم امید را در پیش داریم و این مسئله کار را سخت کرده بود و چاره دیگری نبود. هر تصمیمی می‌گرفتیم تبعاتی داشت و تصمیم گرفته شده، تصمیم جمعی بود.

او درباره آخرین وضعیت اسپانسر فدراسیون فوتبال گفت: قرارداد اسپانسر بسته شده اما درباره رونمایی هر وقت دوستان در بخش بازاریابی اعلام کنند، انجام می‌شود. درباره مبلغ قرارداد و جزییاتش بحث محرمانگی وجود دارد.

وی در خصوص حضور هواداران در ورزشگاه آزادی و روند بازسازی آن، گفت: از همه مسئولان در شورای تأمین و وزیر کشور تشکر می‌کنم و خوشحالیم که بعد از انجام بخشی از تعمیرات، تماشاگر بانو هم به ورزشگاه آمدند. بانوان اصفهانی هم وارد ورزشگاه شدند اما بازی لغو شد.

کد خبر 5902050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۲۲:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۱
      2 0
      عجب!!! نیم ساعت داور و ... منتظر تیم بودند. همه از نظر ناظر بی اطلاع بودند فقط تیم اتحاد خبر داشت
    • IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
      0 0
      ناظر بازی از کدوم کشور بوده؟