۱۲ مهر ۱۴۰۲، ۱۳:۵۴

معاون هلال احمر اردبیل:

۹۸۰۰ عضو جدید بالای ۳۵ سال در اردبیل جذب هلال احمر شدند

۹۸۰۰ عضو جدید بالای ۳۵ سال در اردبیل جذب هلال احمر شدند

اردبیل- معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون در حوزه جذب اعضا و داوطلب بالای ۳۵ سال ۹ هزار و ۸۷۵ نفر اعضای داوطلب جدید جذب شده است.

ایرج آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، در تشریح اقدامات ۶ ماهه معاونت امور داوطلبان اظهار کرد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون در حوزه جذب اعضا و داوطلب بالای ۳۵ سال، ۹ هزار و ۸۷۵ نفر اعضای داوطلب جدید جذب شده است.

وی با اشاره به اینکه در نیمه اول سال‌جاری برای بیماران نیازمند مساعدت بلاعوض ۷۰۳ میلیون تومانی در قالب ارائه خدمات حمایتی درمانی انجام شده است، تصریح کرد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون پنج کاروان سلامت به مناطق محروم و کم برخوردار استان ارسال شده و برای ۵۲۴ نفر تاکنون در حوزه داوطلبان جمعیت هلال احمر استان اردبیل خدمت ارائه شده است.

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر اردبیل گفت: همچنین در این ایام طرح پویش هلال رحمت به مناسبت ایام نوروز و ماه مبارک رمضان اجرا شده به طوری که در این ایام یک‌هزار و ۸۵۰ بسته معیشتی برای افراد نیازمند به ارزش ریالی یک میلیارد و ۵۰ میلیون تومان تهیه و توزیع شده است.

آقایی با بیان اینکه در دهه کرامت نیز ۶۵۰ بسته معیشتی نیز در سطح خانه‌های هلال استان به ویژه افراد نیازمند و بی‌بضاعت به ارزش ۲ میلیارد تومان توزیع شده است، افزود: در این ایام ۲ هزار و ۸۰۰ بسته غذایی در سطح شعب استان در بین افراد نیازمند و کم برخوردار به مبلغ یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان توزیع شده است.

وی به اجرای ۳۰ مورد پروژه داوطلبی در مناطق محروم استان و ارائه خدمات به ۹۸۸ نفر اشاره کرد و ادامه داد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون در قالب طرح نیابت نیز از چهار سرا و ۳۳۰ خانه به تعداد ۲ هزار و ۹۲۱ بازدید به عمل آمده است.

به گفته معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر اردبیل اجرای طرح حمایت ماندگار (اهدای خون) با مشارکت ۶۹۷ نفر از اعضای داوطلبان، برپایی ۹ مورد سفره افطاری ماه مبارک رمضان در مناطق کم برخوردار به تعداد ۲ هزار و ۵۹۵ نفر، غبارروبی مزار شهدا توسط اعضا و داوطلبان در طول هفته هلال احمر و سایر مناسبت‌ها، فراخوان جمع‌آوری کمک‌های مردمی به سیل‌زدگان شهرستان‌های گرمی، بیله‌سوار و انگوت به مبلغ نقدی ۱۱۵ میلیون تومان و غیر نقدی ۴۰۰ میلیون تومان و در مجموع ۵۱۵ میلیون تومان، اجرای طرح مرهم زائر ۲ و جمع‌آوری داروهای مازاد خانگی به میزان ۲۱ کارتن در ابعاد ۵۰ در ۵۰ برای استفاده در مراسم اربعین حسینی، تعامل و همکاری با ۲۱ تشکل مردم نهاد و پنج مرکز بنگاه اقتصادی در قالب طرح‌ها و برنامه‌های مختلف از برنامه‌های اجرایی در نیمه اول سال‌جاری به همت معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر اردبیل است.

کد خبر 5902553

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha