حزب الله لبنان تشریح کرد؛

پیام «طوفان الاقصی» خطاب به سازشکاران با دشمن صهیونیستی

پیام «طوفان الاقصی» خطاب به سازشکاران با دشمن صهیونیستی

حزب الله لبنان با صدور بیانیه‌ای حمایت خود را از عملیات طوفان الاقصی از سوی نیروهای فلسطینی علیه رژیم صهیونیستی اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المنار، حزب الله لبنان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: ما اجرای عملیات قهرمانانه و گسترده طوفان الاقصی را در برابر تجاوزات پی در پی رژیم صهیونیستی علیه مقدسات فلسطینی‌ها تبریک می‌گوئیم.

در ادامه این بیانیه آمده است: این عملیات، تاکید مجدد بر اراده ملت فلسطین و اینکه گزینه مقاومت تنها راه برای رویارویی با دشمن صهیونیستی و اشغالگران است به شمار می‌رود. از ملت‌های عربی و اسلامی و آزادگان جهان می‌خواهیم با تأیید این عملیات، از ملت فلسطین و جریان‌های مقاومت که بر اتحاد میدانی خود با خون، حرف و عمل خود تاکید می‌کنند حمایت به عمل آورند.

در بیانیه حزب الله لبنان تصریح شده است: فرماندهی مقاومت اسلامی در لبنان تحولات مهم فلسطین را از نزدیک زیر نظر دارد و با فرماندهی مقاومت فلسطین در داخل و خارج به صورت مستقیم برای بررسی و ارزیابی اوضاع در تماس است.

در ادامه این بیانیه تاکید شده است: کابینه دشمن صهیونیستی باید از درس‌هایی که مقاومت فلسطین در میدان نبرد و مبارزه به آن داده عبرت بگیرد. عملیات کنونی در اراضی اشغالی پیام مشخصی خطاب به جهان عرب و اسلام و جامعه بین الملل به ویژه خطاب به حامیان عادی سازی روابط دارد مبنی بر اینکه آرمان فلسطین تا آزادسازی فلسطین پایدار و باقی خواهد ماند.

ساعتی پیش نیز «محمد عبدالسلام» سخنگوی رسمی جنبش انصارالله یمن با انتشار یک پست در پلتفرم ایکس نوشت: آغاز عملیات طوفان الاقصی از سوی نیروهای مقاومت فلسطین علیه رژیم صهیونیستی را تبریک می‌گوئیم.

وی در ادامه افزود: این عملیات بعد از آن صورت می‌گیرد که تجاوزات رژیم صهیونیستی با حمایت‌های آمریکا و عاملان عادی سازی روابط علیه مسجدالاقصی و اسرای فلسطینی و تخریب منازل فلسطینی‌ها افزایش یافته است.

عبدالسلام تاکید کرد: ملت‌های عربی و اسلامی باید از نیروهای مقاومت فلسطین در این نبرد مقدس و تعیین کننده حمایت کنند.

کد خبر 5904737

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • محسن IR ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
      1 0
      انشاءالله پیروزیم
    • فاطمه IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
      1 0
      الهم عجل لولیک الفرج