هنیه:

مقاومت فلسطین حماسه‌ای قهرمانانه در حمایت از مسجدالاقصی آغاز کرد

مقاومت فلسطین حماسه‌ای قهرمانانه در حمایت از مسجدالاقصی آغاز کرد

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس علت اصلی عملیات نظامی امروز مقاومت فلسطین علیه اهداف صهیونیستی را تاکید بر حمایت از مسجدالاقصی دانست.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه شهاب نیوز، «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس درباره عملیات نظامی امروز مقاومت فلسطین علیه اهداف صهیونیستی، تحت عنوان طوفان الاقصی صحبت کرد.

وی در این باره تاکید کرد: مقاومت فلسطین در این لحظات تاریخی در حال انجام یک حماسه قهرمانانه در دفاع از مسجدالاقصی و اسرای فلسطینی است که البته دلیل اصلی و اساسی آن تجاوزات صهیونیست‌های جنایتکار علیه مسجدالاقصی است.

وی افزود: تجاوزات و یورش های صهیونیست‌ها در روزهای اخیر به اوج خود رسید و هزاران شهرک نشین جنایتکار اقدام به هتک حرمت معراجگاه رسول گرامی اسلام (ص) کردند تا مقدمات لازم را برای سیطره صهیونیست‌ها بر قبله اول مسلمانان جهان را فراهم کنند.

هنیه تاکید کرد: ما از این اقدامات صهیونیست‌ها آگاهی داشتیم و می دانستیم که هدف نهایی آنها اعمال حاکمیت خود بر مسجدالاقصی است، در این شرایط حتی اگر جهانیان در قبال این رخداد سکوت می‌کردند ما نمی‌توانستیم در برابر آن سکوت کنیم!

رئیس دفتر سیاسی حماس در ادامه تاکید کرد: همه ما در کنار هم در نبرد شرافت، مقاومت و کرامت در دفاع از مسجدالاقصی که نام آن از سوی فرمانده محمد الضیف (فرمانده گردان های قسام) طوفان الاقصی اعلام شد، حضور داریم؛ این طوفان از غزه آغاز شده و تا کرانه باختری و همه مناطقی که در آن ملت فلسطین حضور دارند، امتداد خواهد یافت.

کد خبر 5904855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نیما IR ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
      0 0
      خیلی عالی تا قلب اسراییل برید نه که فردا عقب نشینی کنید و زن و بچه مردم رو سپر حملات اسراییل کنید
    • IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
      0 0
      الحمدلله رب العالمین... افرین افرین..ما تا آزادی قدس کنار شماییم
    • فاطمه IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
      0 0
      ماشالله خداقوت الهم عجل لولیک الفرج