۱۵ مهر ۱۴۰۲، ۲۰:۴۳

مهر گزارش می‌دهد؛

جشن پیروزی مقاومت فلسطین و شکست دشمن صهیونیست در اصفهان

 جشن پیروزی مقاومت فلسطین و شکست دشمن صهیونیست در اصفهان

اصفهان- صلح، آزادی، امنیت و آبادانی به جز با نابودی تک تک دشمنان حق به دست نخواهد آمد و مردم اصفهان پیروزی مقاومت فلسطین و شکست دشمن صهیونیست را همراه با مردم فلسطین جشن گرفتند.

به گزارش خبرنگار مهر، طوفان الاقصی ترند فضای مجازی و اخبار شده است و آغاز هفته با یک خبر خوش از نیروهای مقاومت فلسطین نویدی از تحقق وعده رفتن رژیم صهیونیستی می‌دهد. در واقع نیروهای مقاومت فلسطین در یک عملیات دقیق و هماهنگ ضمن عبور از مرزهای غزه و ورود به شهرک‌های اشغالی در اطراف نوارغزه، در کمتر از نیم ساعت بیش از ۵ هزار راکت و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی شلیک کردند.

بعد از این عملیات، محمد الضیف، فرمانده کل گردان‌های عزالدین القسام شاخه نظامی حماس طی سخنانی از آغاز عملیات «طوفان الاقصی» خبر داد. او گفت که زمان، زمان اتحاد مقاومت است و هر کسی که سلاحی به دست دارد، بیرون بیاید و علیه اشغالگران دست به مقاومت بزند. نیروهای مقاومت فلسطین در عملیات امروز خود دست به اسارت نظامیان ارتش رژیم اسرائیل در اطراف غزه زدند اما در این میان و در بین تصاویر و فیلم‌های منتشر شده نشان می‌دهد که انسانیت خود را در مواجه با زنان و کودکان از دست ندادند و تفاوت خود با صهیونیست‌ها را به جهانیان نشان دادند.

پیروزی هلاکت صهیونیستی و پایان اسرائیل در جشن مردم اصفهان

این حمله علیه رژیم غاصب صهیونیستی خط بطلانی بر تمامی معادلات سیاسی مستکبران کشید و عزم و اراده ملت فلسطین بر آزادی قدس شریف را نشان داد که با جشن و سرور مردم در سرتاسر ایران همراه شد و گویی آن وعده صادقه نابودی رژیم غاصب صهیونیستی زودتر از چهل سال جامه عمل می‌پوشد.

بند بند وجود هر مسلمانی از هلاکت هر صهیونیستی ظالم و غاصبی به وجد خواهد آمد که صلح، آزادی، امنیت و آبادانی به جز با نابودی تک تک دشمنان حق به دست نخواهد آمد و از این رو مردم اصفهان مانند سایر شهرها برای جشن «سلام بر پایان اسرائیل» و به شکرانه پیروزی مردم فلسطین، از ساعت ۱۹ امشب در میدان قدس (طوقچی) گرد هم آمدند.

پیروزی هلاکت صهیونیستی و پایان اسرائیل در جشن مردم اصفهان

مرد و زن و پیر و جوان با مشت‌های گره کرده شعار مرگ بر اسرائیل را این بار از اعماق وجود و با شادی از سر دل سر می‌دادند و در کنار پرچم‌های رنگی فلسطین و ایران، حمایت و شادی خود را از مردم فلسطین فریاد زدند.

شادی و شور و شعف با برنامه‌های شاد از جمله آتش‌بازی و نورافشانی همراه شده بود و مردم در رقص پرچم‌های فلسطین و ایران بازهم شعار مرگ بر اسرائیل و حامیان آن را سر می‌دادند.

کد خبر 5905340

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha