۱۵ مهر ۱۴۰۲، ۲۱:۰۳

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس:

همدان استانی برجسته در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است

همدان استانی برجسته در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است

همدان-رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه و بسیج گفت: همدان استانی برجسته در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار عبدالرضا آزادی شامگاه شنبه در مراسم افتتاح دوازدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس در همدان همزمان با کنگره دوم شهدا با بیان اینکه شاهد حضور ناشران از سراسر کشور در این نمایشگاه هستیم، اظهار کرد: برخی از ناشران هزار کیلومتر را طی کردند و تازه‌های نشر را به این نمایشگاه رساندند.

وی افزود: خوشبختانه در دوازدهمین نمایشگاه بیش از یکصد ناشر و نزدیک به هفت هزار کتاب حضور دارند،

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با بیان اینکه بسیار پررنگ‌تر از نمایشگاه یازدهم این دوره برگزار می‌شود و ۱۰ نشست تخصصی در کنار آن برگزار می‌شود، گفت: غرفه ویژه برای کتب تقریظ شده آثاری که به ۱۵ زبان دنیا ترجمه شده در این نمایشگاه عرضه شده است.

وی با اشاره به اینکه همدان استانی برجسته در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است، بیان کرد: آثاری که در استان همدان تولید شده در سطح ملی خود را معرفی و مطرح شدند.

سردار آزادی عنوان کرد: از مردم و مسئولان استان می‌خواهیم که از این رویداد و نمایشگاه بازدید کنند و با نقد و نظر و قدوم خود نمایشگاه را پررنگ کنند ضمن اینکه آرزو داریم حاضران در نمایشگاه با خاطره خوش این استان را ترک کنند.

کد خبر 5905369

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha