۱۷ مهر ۱۴۰۲، ۱۰:۱۳

فرمانده سپاه ناحیه سیریک اعلام کرد؛

توزیع ۱۰۰ بسته لوازم التحریر با کیف مدرسه بین دانش آموزان سیریک

توزیع ۱۰۰ بسته لوازم التحریر با کیف مدرسه بین دانش آموزان سیریک

سیریک - فرمانده سپاه ناحیه سیریک گفت: به همت گروه های جهادی بیش از ۱۰۰ بسته لوازم التحریر همراه با کیف مدرسه ای بین دانش آموزان نیازمند سیریکی توزیع شد.

سرهنگ پاسدار علی خادمی نژاد فرمانده سپاه سیریک در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، در تشریح اقدامات طرح کمک‌های معیشتی همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید، بیان کرد: در روزهای آغازین سال تحصیلی جدید و با همت خیرین نیکوکار و حوزه مقاومت بسیج سیدالشهدا سیریک، تعداد ۱۰۰ بسته لوازم تحریر همراه با کیف مدرسه، بین دانش آموزان ابتدایی و متوسطه اول شهرستان سیریک توزیع شد.

سرهنگ پاسدار خادمی با اشاره به اینکه ارزش ریالی بسته‌های نوشت افزار و لوازم‌التحریر و همچنین کیف مدرسه نیز ۵۰۰ هزار تومان برآورد می‌شود، افزود: دفتر، مداد، خودکار، کوله پشتی، نوشت افزار و … در این بسته‌ها وجود دارد.

وی با بیان اینکه این بسته‌ها به همت خیران و گروه‌های جهادی تأمین و بین دانش آموزان نیازمند روستاهای شهرستان سیریک توزیع شده است، تصریح کرد: مجموع ارزش ریالی کمک‌های صورت گرفته بالغ بر پانصد میلیون ریال است.

فرمانده سپاه سیریک خاطرنشان کرد: این کمک ها در قالب فعالیت قرارگاه‌های طرح تحول محلات و با محوریت مساجد و پایگاه های بسیج توزیع می شود که در طول سال و مناسبت های مختلف، توزیع چنین بسته های حمایتی برای افراد کم برخوردار در دستور کار خواهد بود.

کد خبر 5906686

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha