۱۷ مهر ۱۴۰۲، ۱۳:۴۵

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) لامرد خبر داد؛

کمک ۳ میلیارد ریالی نیک‌اندیشان لامردی در پویش شور عاطفه‌ها

کمک ۳ میلیارد ریالی نیک‌اندیشان لامردی در پویش شور عاطفه‌ها

لامرد-مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان لامرد گفت: در جشن شور عاطفه‌ها به همت نیک‎‌اندیشان و کمیته امداد بیش از سه میلیارد ریال برای کمک به دانش آموزان کم بضاعت اهدا شد.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمودی ظهر دوشنبه در آئین شور عاطفه‌ها که در مدرسه شهید برزگر لامرد برگزار شد با اشاره وجود به بیش از ۵۴۰ دانش آموز بی بضاعت در این شهرستان، اظهار کرد: در جشن شور عاطفه‌ها توسط این نهاد حمایتی بیش از ۲۵۰ میلیون تومان وجه نقد جمع آوری شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) لامرد با اشاره به تلاش مراکز نیکوکاری برای جذب کمک‌های مردمی گفت: در مراکز نیکوکاری تحت حمایت ما نیز بیش از ۷۰ میلیون تومان وجه نقد جمع آوری شده که در اختیار دانش آموزان نیازمند قرار گرفته است.

مدیر اداره آموزش و پرورش لامرد نیز در این آئین گفت: حرکت زیبای دانش آموزان در جشن شور عاطفه‌ها برگرفته از رسالت پیامبر اسلام (ص) است.

ابراهیم حیاتی افزود: جشن عاطفه‌ها با هدف حمایت دانش آموزان و خانواده‌های آنان به دانش آموزان فقیر و مستمند است تا احساس کمبود نکنند و این فرصت‌ها را نباید از دست دهیم.

امام جمعه لامرد نیز با اشاره به اینکه تک تک دانش آموزانی که نیازمند کمک و مساعدت هستند را باید به عنوان فرزندان خود انتخاب کنیم، اظهار کرد: لازم است هر خانواده یک دانش آموز را به عنوان رفیق فرزند خود انتخاب کرده تا در اموری که نیاز به مساعدت دارند یاری گر او باشند.

حجت الاسلام محمدجواد آزاد افزود: اگر بتوانیم کمک به نیازمندان را در زندگی خود جاری و ساری کنیم هیچ دانش آموز فقیر و نیازمندی نخواهیم داشت.

کد خبر 5906906

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha