۱۸ مهر ۱۴۰۲، ۱۳:۰۱

سخنگوی شهرداری شیراز خبر داد؛

افتتاح ۲۱ هزار میلیاردی پروژه‌های شهری شیراز در سفر رئیس‌جمهور

افتتاح ۲۱ هزار میلیاردی پروژه‌های شهری شیراز در سفر رئیس‌جمهور

شیراز- سخنگوی شورای شهر شیراز گفت: بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی پروژه های شهری شیراز با اعتبار ۲۱ هزار و ۷۰۰میلیارد تومان در سفر رئیس جمهور به فارس انجام می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا جاویدی پیش از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های شهری در سفر رئیس جمهور به استان فارس گفت: تمهیدات مدیریت شهری جهت افتتاح، بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی بیش از ۲۱ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان پروژه‌های شهری انجام‌شده است که این حجم پروژه در سنوات مختلف بی‌سابقه است.

وی تصریح کرد: پروژه‌های متعدد بزرگ‌مقیاس و متوسطی که در این سفر در نظر گرفته‌شده تا خدمتگزاری صادقانه و امیدآفرینی با سیاست‌گذاری شورای اسلامی شهر و اقدام و عمل مدیریت شهری، برگ زرینی از رهاورد سفر آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و هیئت دولت سیزدهم به کلان‌شهر شیراز باشد.

سخنگوی شهرداری شیراز بیان کرد: این پروژه‌ها در ابعاد مختلف فرهنگی، اجتماعی، زیست‌محیطی، خدمات شهری، حمل‌ونقل و ترافیک تعریف و عملیاتی شده است که در روزهای آتی شاهد افتتاح، بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی آن‌ها خواهیم بود.

جاویدی گفت: تنوع و گستردگی پروژه‌های در شرف افتتاح، بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی مدیریت شهری شیراز به‌گونه‌ای است که می‌توان از این سفر، به‌عنوان فصل تازه‌ای در ریل سازندگی شیراز نام برد.

کد خبر 5907772

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha