۱۸ مهر ۱۴۰۲، ۱۵:۳۸

حاشیه مجمع انتخاباتی هیأت فوتبال استان تهران؛

ماجدی: امیدوارم انتخابات سالمی برگزار شود

ماجدی: امیدوارم انتخابات سالمی برگزار شود

عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: امروز روز مهمی برای فوتبال استان تهران است و امیدوارم انتخابات سالمی برگزار شود.

به گزارش خبرنگار مهر، میرشاد ماجدی در حاشیه مجمع انتخاباتی هیأت فوتبال استان تهران اظهار داشت: خیلی خوشحال هستم که در این انتخابات شرکت کردم خودم بچه تهران هستم و برای خودم وظیفه می‌دانستم خدمتی را انجام دهم. بعد از ۳۵ سال فوتبال بازی کردن و مدیریت در تهران امروز وظیفه خودم می دانم که در این انتخابات شرکت کنم.

وی در خصوص اینکه آیا ائتلافی صورت گرفته است یا خیر گفت: باید از تمام پتانسیل‌هایمان استفاده کنیم که در این انتخابات رأی خوبی بیاوریم. ائتلافی را صورت دادیم و دیشب صحبت کردیم. عزیزان همه از کارشناسان خوب فوتبال هستند و نیاز تهران هم افراد فوتبالی و تحصیل کرده است.

ماجدی در خصوص انتشار یک فایل صوتی، عنوان کرد: ۲ نفر در مورد من صحبت می‌کنند که جزو مجمع و رأی دهنده‌ها نیستند. شکایتی را تنظیم کردم که فردا وکیلم کار را دنبال خواهد کرد. مطمئن باشید به سرنخ نهایی می‌رسیم. همه این صدا را شنیدید، فکر می‌کنید دسیسه است یا همینطور بیرون آمده؟ اصلاً نوع صحبت‌ها و پرسش‌ها این است که علیه من باشد. شما ببینید سابقه و تجربه من مشخص است، زیر بار این حرف‌ها هم نخواهم رفت چرا که اصلاً صحبتی نکردم و گفتم در استعدادیابی هستم. این فایل صوتی همه جامعه فوتبال را زیر سوال برده است. همه باید فشار بگذارند تا سرنخ را پیدا و معرفی کنیم. باید مشخص شود چه کسی این کار را کرده و چه اتفاقی افتاده است.

عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال در مورد اینکه گفته می‌شود شانس اصلی ریاست هیأت فوتبال استان تهران است، اظهار داشت: خودم یک رأی دارم. اگر دوستانم هم رأی داشته باشند، ۳-۲ رأی می‌شود.

وی در مورد اینکه قرار است فردا پس از ۱۵ سال فرد جدیدی رئیس هیأت فوتبال تهران شود، گفت: ما فوتبالی هستیم و سعی می‌کنیم کار را جلو ببریم اما واقعاً کار سختی است. ۱۵ سال با یک روش و استراتژی جلو رفته، الان قرار است تغییر پیدا کند. اکثر افراد مخصوصاً فوتبالی‌ها با تغییر مخالف هستند، لذا زمان می‌برد. ان‌شاالله هرکسی انتخاب می‌شود برنامه ویژه‌ای داشته باشد. یادمان نرود این انتخابات یک سال و نیم است و نمی‌توان برنامه بلند مدت داشت.

ماجدی در خصوص اینکه سراجی اعلام کرده کاندیداهای دیگر بهتر است پول خرج نکنند و در فضای سالم و عادلانه رقابت کنند، اظهار داشت: من در مورد خودم صحبت می‌کنم نه افراد دیگر، هرکسی هرچه گفته خودش پاسخگو است و این هیجانات در همه انتخابات وجود دارد. امیدواریم سالم باشد.

کد خبر 5908004

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha